کد خبر: ۲۸۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲ 23 August 2016


فرماندار شهرستان فردیس گفت: توسعه خدمات درمانی مهمترین اولویت شهرستان فردیس است.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، علی قنبرزمانی امشب در مراسم تجلیل از پزشکان اظهار داشت: پزشکان با تمام وجود برای ارتقای سلامت مردم و جامعه تلاش می‌کنند لذا باید امکانات و تجهیزات تخصصی نیز در اختیار آنان قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به اینکه شهرستان فردیس فاقد بیمارستان است لذا مردم در این شهرستان مجبورند برای درمان برخی از بیماری‌های خود به تهران با کرج مراجعه کنند.

فرماندار شهرستان فردیس با بیان اینکه مسؤولان باید تلاش خود را برای توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در این شهرستان دوچندان کنند افزود: نبود امکانات درمانی تخصصی در این شهرستان سبب بروز مشکلاتی برای شهروندان می‌شود که لازم است تا تدابیر و برنامه‌ریزی‌های اساسی برای توسعه این امکانات در فردیس انجام شود.

قنبرزمانی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه طی ماه‌های گذشته تعداد تخت‌های بیمارستانی در استان البرز افزوده شد بیان داشت: 720 تخت بیمارستانی به بخش درمانِ استان البرز افزوده شد که این مهم گامی مهم در جهت توسعه خدمات درمانی در این استان است.

وی تأکید کرد: البته قرار است تا پایان سال نیز 500 تخت دیگر نیز به تخت‌های این استان افزوده شود.

فرماندار فردیس با اشاره به اینکه شهرستان فردیس از لحاظ سرانه‌های درمان و بهداشت با استانداردها فاصله بسیاری دارد خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که میزان خدمات درمانی به صورت یکسان در تمامی نقاط این استان ارائه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار