کد خبر: ۲۸۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 23 August 2016


مسؤول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: اصناف باید الگوی صحیح بازار و تجارت اسلامی را به جهانیان ارائه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، همایش اصناف و بازاریان این شهرستان عصر امروز با حضور فعالان اقتصادی فردیس و روسای اتحادیه‌ها برگزار و طی آن از تعدادی از اتحادیه‌های فعال در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تقدیر به عمل آمد.

غلامرضا حسن‌پور در بخشی از این همایش طی سخنانی اظهار داشت: بازاریان از جمله نخستین گروه‌هایی بودند که به پیام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پیش از پیروزی انقلاب لبیک گفته و همواره در صف نخست مبارزه قرار داشتند.

وی افزود: بازاریان مسلمان کشورمان پیش از پیروزی انقلاب نقش بسیار مهمی در مبارزات انقلابی ملت ایران داشته و پس از پیروزی انقلاب نیز همواره در مسیر ولایت حرکت کرده‌اند.

مسؤول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور تصریح کرد: بازاریان ما بیش از 11 هزار شهید تقدیم راه انقلاب کرده و یکی از مهمترین ویژگی‌های آنها سلامت، ایثار و مشارکت در تحقق اهداف اسلام و انقلاب است.

حسن‌پور با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور گفت: نباید موضوعات را به صورت ساده نگاه کرد، بلکه باید با درک صحیح مسؤولیت بزرگی که بر عهده اصناف و بازاریان ما قرار دارد، در جهت انجام این وظائف به صورت جهادی عمل کنیم.

وی با اشاره به تلاش دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان از ابزارهایی چون تحریم‌های غیرقانونی برای به زانو درآوردن ملت ایران استفاده می‌کنند، در این شرایط اصناف وظیفه دارند که با اجرای صحیح سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، نقش خود را در راستای تحقق اهداف انقلاب ایفا کنند.

وی دین مبین اسلام را نجات بخش بشریت توصیف کرد و گفت: دین اسلام راهکارهای لازم برای سعادت و پیشرفت بشر در همه حوزه‌ها را ارائه داد و در زمینه اقتصادی دارای راهکارهای ارزشمندی است.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور اظهار داشت: اصناف ما باید با اجرای تعالیم دین مبین اسلام در امور خود، الگویی صحیح از بازار اسلامی و تجارت اسلامی را به جهانیان عرضه کنند.

حسن‌پور تصریح کرد: برای تحقق این مهم بسیج اصناف طرح‌های خوبی در دستور کار دارد که امیدواریم با مشارکت گسترده اصناف و بازاریان کشور، بتوانیم به این وظیفه مهم جامه عمل بپوشانیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار