کد خبر: ۲۸۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 24 August 2016


رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ساوجبلاغ گفت: در یکسال گذشته نزدیک به 376 میلیون لیتر فرآورده نفتی در 3 شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان توزیع شده است.

مهدی کریمی تفرشی روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا، افزود: عرضه سوخت جمعا در 86 نقطه انجام می شود که شامل 20 جایگاه عرضه سوخت مایع است که سهم ساوجبلاغ 15 باب می باشد.

وی گفت: تعداد فروشندگی توزیع نفت گاز معمولی برای مصرف کنندگان جزء در بخش های مختلف 10 باب بوده که 4 باب در شهرستان ساوجبلاغ فعالیت دارند و تعداد فروشندگی های نفت سفید در ناحیه 41 باب است که 10 باب در شهرستان ساوجبلاغ فعالیت دارند.

کریمی تفرشی گفت: مصرف نفت کوره توزیع شده 16 میلیون لیتر با میانگین روزانه 44 هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 50%کاهش داشته است.

وی علت کاهش استفاده از نفت کوره را توسعه شبکه گاز شهری بیان کرد وگفت: تعدادی از صنایع از گاز شهری بهره مند شده اند و به همین دلیل میزان مصرفی نفت کوره کاهش چشمگیری داشته است.

وی افزود: مصرف نفت گاز توزیع شده در سه شهرستان 169 میلیون لیتر بوده که میانگین روزانه 463 هزار لیتر است که نسبت به مدت مشابه سال قبل12% کاهش داشته است.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ساوجبلاغ علت کاهش استفاده از نفت گاز را نیز اجرای طرح پیمایش در بخش حمل و نقل و توسعه شبکه گاز شهری بیان کرد.

کریمی تفرشی افزود: بنزین توزیع شده نیز 179 میلیون و 500 هزار لیتر با میانگین روزانه 493 هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 1% افزایش داشته و نفت سفید توزیع شده 11 میلیون و 500 هزار لیتر با میانگین روزانه 32 هزار لیتر و نسبت به مدت مشابه سال قبل 3% کاهش داشته که به علت توسعه شبکه گاز شهری بوده است.

کریمی تفرشی با بیان اینکه گاز CNG توزیع شده به 58 میلیون و 400 هزار مترمکعب می رسد افزود: میانگین روزانه 160 هزار مترمکعب است که عرضه این مواد سوختی تا بیش از 3 برابرمقدار توزیع شده ظرفیت عرضه CNG در ناحیه ایجاد شده است.

وی گفت : تعداد جایگاه های فعال CNG در ناحیه 15 باب با ظرفیت روزانه 496 متر مکعب که هم اکنون از حدود یک سوم ظرفیت ایجاد شده استفاده می گردد و 12 باب از جایگاههای CNG ناحیه در شهرستان ساوجبلاغ مستقر می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار