کد خبر: ۲۸۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 24 August 2016


استاندار البرز گفت: طرح‌های عمرانی باید بلافاصله پس از تکمیل به بهره‌برداری برسد و نباید افتتاح آنها را موکول به فرا رسیدن مناسبت خاصی کرد.

سید حمید طهایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هر ساله رسم بر این است که طی هفته دولت طرح‌هایی در سطح کشور و استان‌ها افتتاح می‌شود تا از این طریق بخشی از عملکرد دولت در معرض دید و قضاوت مردم قرار گیرد.

وی افزود: همچنین روال بر این است که در مناسبت‌های خاص از جمله سفر ریاست جمهوری طرح‌هایی را آماده و افتتاح می‌کنند و این رسم‌ها نیز در جای خود قابل قبول است.

عالی‌ترین نماینده دولت در استان البرز گفت: ما باید در مناسبت‌های خاصی چون هفته دولت، طرح‌هایی را آماده بهره‌برداری داشته باشیم تا بتوانیم به مردم بگوییم که برای خدمت‌رسانی به آنها چه اقداماتی انجام شده است.

طهایی متذکر شد: اما برخی از مدیران طرح‌های و پروژه‌های دستگاه زیر مجموعه خود را پس از تکمیل بدون استفاده قرار می‌دهند تا مناسبت خاصی فرا رسیده و سپس بهره‌برداری از آن آغاز شود که این شیوه نیز صحیح نیست.

وی افزود: طرح‌های عمرانی به طور قطع بر اساس نیازهای مردم و استان اجرا و تکمیل می‌شود و نمی‌توانیم پس از تکمیل که با صرف هزینه‌های سنگین از بودجه بیت‌المال انجام شده، بهره‌برداری از آنها را موکول به فرارسیدن زمانی خاص کنیم.

استاندار البرز تصریح کرد: به همین دلیل به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرده‌ایم که طرح‌هایی با این ویژگی‌ها و اهمیت را بلافاصله پس از تکمیل به بهره‌برداری برسانند تا مردم از خدمات آن بهره‌مند شوند.

طهایی افزود: امیدواریم این شیوه در رضایت‌مندی شهروندان و افزایش خدمات‌رسانی به آنها موثر باشد.

وی اظهار داشت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید خود را خادم مردم بدانند و به طور قطع عملکرد آنها به طور مرتب رصد و بررسی می‌شود و در صورت قصور و کم‌کاری به آنها تذکرات لازم داده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار