کد خبر: ۲۸۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 24 August 2016


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: همزمان با هفته دولت شبکه‌های آب و فاضلاب مسکن مهر البرز راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، غلامرضا رضایی‌فر صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه یکی از مهمترین اقدامات این شرکت توسعه شبکه‌های آب و ارتقای خدمات‌رسانی به مردم است، افزود: هم‌اکنون شبکه‌های آب و فاضلاب مسکن مهر در این استان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این شبکه ظرفیت 5 هزار متر مکعب را در طول شبانه‌روز داراست، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این طرح به عنوان یکی از طرح‌های مهم و اولویت‌دار بود که با تلاش و همت بسیار این مهم در هفته دولت افتتاح شد.

رضایی‌فر با بیان اینکه برای اجرایی شدن این طرح اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان صرف شده است، افزود: بخشی از این اعتبارات را بخش خصوصی تأمین کرده است.

به گفته وی، 6 میلیارد و 200 میلیون تومان از این اعتبار توسط بخش خصوصی تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در ادامه سخنان خود تصریح کردیکی از طرح‌هایی که هم‌اکنون در دست انجام بوده، احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اشتهارد است.

رضایی‌فر با اعلام اینکه این طرح نیز توسط بخش خصوصی طی دو ماه آینده عملیاتی می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان اجرایی می‌شود.

وی حفاری 5 حلقه چاه در طول 2 سال گذشته، احداث مخزن 5 هزار متر مکعبی، انتقال 4.5 کیلومتر خط انتقال و نیز اجرای 15 کیلومتر زیرساخت‌های مسکن مهر را از دیگر اقداماتی دانست که توسط این شرکت انجام شده است.

این مسؤول در ادامه سخنان خود به تصفیه‌خانه شهری اشتهارد اشاره کرد و بیان داشت: ظرفیت این تصفیه خانه 32 هزار نفر در شبانه‌روز است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار