در هفته دولت انجام شد
استاندار البرز به صورت نمادین تعدادی از 87 پروژه شهرستان ساوجبلاغ را که با اعتباری بالغ بر یک هزار و 500 میلیارد تومان در هفته دولت آماده بهره برداری شده بود، به خط افتتاح رساند.
کد خبر: ۲۸۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 25 August 2016
سیدحمیدطهائی صبح پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان ساوجبلاغ و افتتاح پروژه های هفته دولت، پل زیرگذر مجموعه ایران زمین در ورودی کردان را افتتاح کرد.
وی در ادامه با حضور در واحد تولیدی محصولات صنایع بهداشتی ساختمان، پروژه صنعتی پرشین استاندارد را به خط افتتاح رساند.
این واحد با 17 سال سابقه، زمینه اشتغال 90 نفر را با سرمایه گذاری بیش از 110 میلیارد تومان آغاز نموده و 80 نوع محصول در زمینه صنایع بهداشتی ساختمان تولید می کند.پرشین استاندارد به بازارهای صادراتی در کشورهای عراق، عمان و گرجستان نیز راه یافته است.

براساس این گزارش 87 پروژه با اعتباری بالغ برهزارو 500 میلیارد تومان در شهرستان ساوجبلاغ آماده بهره داری است که صبح امروز تعدادی از آن توسط استاندار به خط افتتاح رسید.
کلنگ زنی ایستگاه مترو شهرهای گلسار و کوهسار، پروژه زیرسازی و جدول گذاری ورودی شهر کوهسار، افتتاح خانه بهداشت روستای خوروین از دیگر پروژه هایی است که امروز به بهره‌برداری رسید.


گلباران گلزار شهدای کردان در هفته گرامیداشت دولت

همچنین امروز کاروان تدبیر و امید البرز با حضور در گلزار شهدای روستای کردان، مزار یادگاران انقلاب اسلامی را گلباران کردند.
از سوی دیگر سیدحمید طهائی در دیدار با مردم شهرستان ساوجبلاغ در مسجدشهر کوهسار طی سخنانی  اظهارداشت: درب های رشد و توسعه اقتصادی گشوده شده و نسیم رونق اقتصادی کشور شروع به وزیدن است.
وی افزود: از 10 سال پیش امریکاجامعه جهانی را علیه کشورمان متحد کرد و هر روز محاصره اقتصادی را تنگ تر ساخت تا جایی که مردم را وادار به تسلیم کند.
طهائی تصریح کرد: به لطف خدا و همت مردم در فضای وحدت بخش بعد از انتخابات سال 92 دکتر روحانی با رای قاطع مردم به عنوان رئیس جمهور انتخاب شدند.
طهائی گفت: دکتر روحانی بعد ار تحویل گرفتن کابینه با همدلی زیر سایه مقام معظم رهبری فضای خدمت را فراهم آوردند.
استاندار البرز با بیان اینکه وحدت سران قوا نماد بارز این مهم بود،تصریح کرد: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به فرمان مقام معظم رهبری در کشور تشکیل شد و به دنبال آن توسط خدمتگزاران دولت تدبیر و امید در استان البرز نیز بومی سازی شد.
استاندار البرز ادامه داد: سر زدن به واحدهای تولیدی و صنعتی استان با هدف برداشتن موانع موجود از گام های عملیاتی بود که اجرایی شد،به واقع در صدد هستیم تا اقتصاد مقاومتی را اقدام و عمل کنیم.
وی افزود: فضای امید در کشور به گونه ای شده است که شهروندان ایرانی با شرکای خارجی خود سرمایه هایشان را که پیش تر از کشور خارج کرده بودند باز می گردانند.
وی افزود: شرایط بگونه ای است که 400 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی ظرف 2 سال آینده در استان البرز صورت گرفته است.
طهائی گفت: دولت تدبیر و امید در شرایط سخت اقتصادی با مدیریت عاقلانه به وضعیت مطلوب تری رساندند.
وی افزود:بهبود وضعیت ذخایر کشاورزی و تامین 85 درصد گندم،نیسر نبوده جز در سایه وحدت و نگاه رهبری معظم انقلاب اسلامی.
طهائی ادامه داد: امروز شرایط در داخل کشور به گونه ای است که ما سکان دار امنیت منطقه هستیم،کشوری که به دنبال جنگ و درگیری با جامعه جهانی نیست، چرا که اسلام ما اسلام داعشی نیست.
وی افزود: همین امر باعث شده تا آنچه در جامعه جهانی فریاد زدیم،دنیا صدای استدلال ما را بشنود.
نماینده عالی دولت دولت در استان تصریح کرد: در جریان برجام هم دیوار بلند ما از مقابل جامعه جهانی فروریخت.
استاندار البرز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بحث برجام تاکید کرد: انتقادات به بدعهدی و خباثت طرف مقابل بوده و نه مربوط به فرزندان ما، زیرا مذاکره کنندگان به اندازه توان خود تلاش کردند و ما قدردان زحمات آنان هستیم.
وی افزود: باید موانع را برداریم و در مسیر بالندگی حرکت کنیم.
استاندار البرز در پایان خاطرنشان کرد:در هفته دولت امسال 317 پروژه با ایجاد بیش از 3هزار فرصت شغلی در استان البرز افتتاح می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار