کد خبر: ۲۸۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵ 26 August 2016


استاندار البرز بر بهبود فضاهای اقتصادی در استان البرز تأکید کرد و گفت: استان البرز اولین استان تولیدکننده انسولین در کشور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در مراسم واگذاری 735 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی اظهار داشت: توجه به توسعه اقتصاد و پیش رفتن به سمت اقتصاد مقاومتی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید به صورت ویژه به آن پرداخت.

وی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که شاهد تحولات اساسی در حوزه اقتصاد در این استان باشیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه امروز با اقدامات انجام شده مسیر توسعه سرمایه‌گذاری‌های خارجی هموار شده است، خاطرنشان کرد: باید با معرفی ظرفیت‌های این استان سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب کنیم تا بتوانیم در تحقق شعار امسال موفق‌تر عمل کنیم.

طهایی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه باید مراودات خود را با کشورهای دیگر بیشتر کنیم، متذکر شد: امروز بسیاری از کشورها برای سرمایه‌گذاری در این استان اقدام کرده‌اند، امیدواریم این مسیر همچنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم در حوزه اقتصاد شاهد تحولات اساسی باشیم.

* استان البرز اولین تولیدکننده انسولین در کشور خواهد بود

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برای نخستین‌بار در کشور انسولین در البرز تولید می‌شود، اضافه کرد: در این راستا از سال گذشته تاکنون 2 میلیون دلار سرمایه‌گذاری در استان داشتیم و برخی واحدها نمونه خاورمیانه شده‌اند.

طهایی تأکید کرد: همچنین یک شرکت خارجی متعهد شده در سبد توزیع جهانی، انسولین تولیدی در البرز را نیز قرار دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر توسعه خدمات‌رسانی به مردم و رفع محرومیت‌ها، تشریح کرد: اولویت ما باید رفع محرومیت‌ها و توسعه خدمات‌رسانی به مردم در مناطق کم‌برخوردار است.

استاندار البرز با اشاره به اینکه استان البرز 482 سمن دارد، افزود: این سمن‌ها به عنوان یکی از نهادهای مردمی می‌توانند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهند، بنابراین افزایش این نهادهای مردمی نیز باید مورد توجه باشند.

طهایی به ارائه خدمات به مردم در بخش درمان و بهداشت نیز تأکید کرد و توضیح داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال‌جاری تعداد تخت‌های بیمارستانی در این استان به 1200 تخت می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار