کد خبر: ۲۸۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 26 August 2016


رئیس پلیس راه استان البرز از اعمال موقتی محدودیت‌های ترافیکی در جاده چالوس با هدف کاهش ترافیک در این محور خبر داد.

رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس گزارش ماموران پلیس راه از عصر روز چهارشنبه تا ظهر روز پنجشنبه حجم زیادی از خودروها از استان‌های تهران و البرز به سمت استان‌های شمالی تردد کرده‌اند.

وی افزود: بخش زیادی از ترددها در محور کرج – چالوس گزارش شده و مابقی ترددها نیز در آزادراه تهران – کرج و کرج – قزوین گزارش شده است.

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان البرز پل ارتباطی پایتخت با سیزده استان کشور به شمار می‌آید، وجود ترافیک در محورهای برون‌شهری این استان طبیعی است.

اکبری گفت: به همین دلیل در روزهای آخر تعطیلات از جمله جمعه هر هفته، پلیس راه کشور مجبور به اعمال محدودیت‌هایی برای تسهیل در بازگشت مسافران و تخلیه بار ترافیکی جاده‌ها و آزادراه‌های استان البرز است.

وی بیان داشت: بر اساس آخرین دستورالعمل پلیس راه، محور کرج – چالوس در روز جمعه این هفته برای تخلیه بار ترافیک برای ساعاتی شاهد اعمال محدودیت ترافیکی خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: بر این اساس از ساعت 15 روز جمعه پنجم شهریور تا ساعت یک بامداد روز شنبه ششم شهریور ماه تردد تمام وسائل نقلیه از میدان امیرکبیر در کرج به سمت مرزن‌آباد در استان مازندران ممنوع است.

اکبری ادامه داد: همچنین از ساعت 17 و سی دقیقه روز جمعه تا ساعت یک بامداد تردد تمام وسائل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت استان البرز به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه موج دوم سفرهای تابستانی شهروندان آغاز شده، تمام ماموران پلیس راه استان البرز از عصر روز چهارشنبه تا صبح روز شنبه در آماده‌باش قرار دارند.

اکبری در پایان تاکید کرد: در این مدت طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز به صورت گسترده در تمام محورهای برون‌شهری استان البرز اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار