به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، عبدالعلی دربندیزاده افزود: یکی از مأموریتهای مهم سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین نظارت و بازرسی از تاکسیهای فعال تحت نظارت این سازمان است که این وظیفه مهم بر عهده واحد بازرسی سازمان قرار دارد.
وی عنوان کرد: بازرسان سازمان همه روزه از ساعت 7صبح تا 8 شب به صورت مستمر در سطح خیابان های شهر حضور داشته و بر عملکرد تاکسیرانان نظارت می کنند تا در صورت ارتکاب تخلف، پس از دادن تذکر، نسبت به اعمال قانون اقدام نمایند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: در راستای بازرسی از عملکرد تاکسیرانان طی یک ماه اخیر 120 خودروی تاکسی به دلیل تکرار تخلفات به پارکینگ منتقل شدند.
دربندیزاده با اشاره به عمده تخلفات صورت گرفته از سوی تاکسیرانان گفت: شکایات مردمی، اقساط معوقه و اخذ کرایه اضافه مهمترین تخلفاتی است که برخی از تاکسیرانان مرتکب می شوند.
وی خاطرنشان کرد: اگر تاکسیرانی مرتکب تخلف شود در دفعات اول و دوم، تذکر لازم به وی داده شده و از تاکسیران متخلف تعهد کتبی گرفته میشود اما اگر تخلف وی برای بار سوم تکرار شود قطع یقین خودروی وی متوقف شده و به پارکینگ منتقل میگردد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: هدف اصلی از بازرسیهایی که انجام می شود ارائه خدمات بهتر به شهروندان است تا بدون کوچکترین مشکلی از تاکسی به عنوان یک وسیله حمل و نقل عمومی که مطمئن است، استفاده کنند.