معاون استانداری کرمانشاه:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه ما در استان مشکل بیکاری داریم، احیای واحدهای تولیدی اقدامی مهم برای کمک به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال جوانان خواهد بود، لذا به همین منظور مدیریت ارشد استان با جدیت پیگیر احیای واحدهای تولیدی است.
کد خبر: ۲۸۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 30 August 2016

به گزارش تابناک در کرمانشاه، رضا رحیمی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: در راستای تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به اقتصاد مقاومتی، دولت یازدهم اقدام به تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی کرده و در این زمینه پیگیر کارها و برنامه ها در استانها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه تصریح کرد: دولت به اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی توجه ویژه دارد و در این زمینه راهکاری مناسب برای احیای واحدهای تولیدی غیرفعال و راکد تدوین کرده، لذا مسئولین بانک ها و مدیران دستگاه های اجرایی که در این جلسه حضور دارند موظف به پیگیری امور محوله هستند و هیچگونه قصور و کوتاهی از هیچ مسئولی پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه احیای واحدهای تولیدی اقدامی عملی برای توجه به اقتصاد مقاومتی محسوب می شود، گفت: با توجه به اینکه ما در استان مشکل بیکاری داریم، احیای واحدهای تولیدی اقدامی مهم برای کمک به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال جوانان خواهد بود، لذا به همین منظور مدیریت ارشد استان با جدیت پیگیر احیای واحدهای تولیدی است.

رحیمی افزود: با توجه به شرایط کشور همه موظف به تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی هستیم و در این زمینه مسئولین تا آنجا که توان دارند باید برای احیای واحدهای تولیدی تلاش و زمینه را برای فعالیت این واحدها فراهم کنند.

در این جلسه که به بررسی وضعیت طرح های غیر فعال در بخش کشاورزی اختصاص داشت چندین طرح از جمله کارخانه لبنیات و شیرپاستوریزه، تولید محصولات خارج از فصل و آبیاری کلاسیک و نیمه متحرک مورد بررسی و برای رفع موانع تولید آنها تصمیماتی اتخاذ و بانک های عامل و دستگاه های اجرایی ذیربط موظف به پیگیری برنامه‌ها شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار