مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: در اجرای طرح برخورد با کالای قاچاق یک دستگاه خودروی بنز E300 در این استان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۲۸۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 30 August 2016
علی اکبرمختاری از توقیف خودروی بنز E300 قاچاق خبر داد و اظهار داشت: قیمت این خودرو 3 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.
وی ادامه داد: این خودروی قاچاق توسط ماموران نیروی انتظامی استان البرز کشف شد که صاحب آن نیز به پرداخت 3 میلیارد ریال جریمه محکوم شد.
مختاری تاکید کرد: نقش مردم در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو می‌کند، بسیار تاثیرگذار است.
وی افزود: مقام معظم رهبری در بیانات خود در خصوص کالای قاچاق بر برخورد جدی با قاچاقچیان و معدوم کردن کالاهای قاچاق تاکید کردند که مسیر جدی برای مبارزه با این معضل است.
این مسؤول گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند که اگر کالایی به صورت قاچاق وارد کشور شود باید در جلوی مردم به آتش کشیده شود تا ریشه قاچاق خشکانده شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
یعنی فقط جریمه شد؟ این پولا برای اونایی که میلیارد میلیارد میخورن پولی نیست تازه پز میدن که برای ماشینشون 300 میلیون هم به دولت دادن. فکر کردین کسی که ماشین سه و نیم میلیاردی سوار میشه کل ثروتش همینه لاید خونه شم سی میلیاردیه! قاچاق چاره ش فقط جریمه نیست!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار