کد خبر: ۲۸۹۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 01 September 2016


مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: زمان حمایت از تیم ملی فرا رسیده و همه باید برای تقویت و موفقیت نمایندگان کشورمان تلاش کنیم.

فرشاد فلاحت‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به در پیش بودن دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 گفت: یکی از اهداف اصلی تمام فدراسیون‌‌های فوتبال کشورها، حضور در جام جهانی است.

وی تصریح کرد: حضور و یا عدم حضور در این مسابقات تاثیر بسیار زیادی در پیشرفت و یا افول فوتبال کشورها داشته و تیم‌های مانند ایران برای معرفی بهتر توانمندی بازیکنان خود، باید در این رقابت‌های حساس حضور داشته باشند.

مربی تیم فوتبال سایپا افزود: بنابراین ما برای معرفی توانمندی‌های فوتبال کشورمان و به ویژه معرفی بازیکنان جوان و مستعد به فوتبال روز دنیا و فراهم کردن زمینه‌های حضور این بازیکنان در باشگاه‌های معتبر جهانی، باید به جام جهانی راه پیدا کنیم.

فلاحت‌زاده بیان داشت: در ماه‌های اخیر اختلاف نظرهایی میان مربیان باشگاهی و کادر فنی تیم ملی در مورد برخی مسائل از جمله زمان اردو و تمرینات تیم ملی مطرح شد که برخی از این اختلاف‌ نظرها به حق بود.

وی گفت: به عنوان نمونه در حالی که تنها چهار هفته از مسابقات لیگ برتر گذشته بود، بیش از یک ماه لیگ برای برگزاری اردوی تیم ملی و آماده‌سازی بازیکنان تعطیل شد که آسیب جدی به تیم‌های باشگاهی وارد کرد.

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال تهران افزود: با این وجود دیگر زمان اختلاف و بیان انتقاد گذشته و همه باید حامی تیم ملی باشیم و برای موفقیت و صعود به جام جهانی هر کسی در حد توان خود تلاش کند.

فلاحت‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد تیم ملی قطر گفت: متاسفانه ما بازی‌های تدارکاتی زیادی نداشتیم، اما قطری‌ها از هر لحاظ آماده بوده و حتی تعدادی بازیکن از دیگر کشورها با پول به خدمت گرفته‌اند.

وی ادامه داد: با این وجود سطح فوتبال ایران با قطر هرگز قابل مقایسه نیست و ما باید با شکست دادن این تیم در نخستین دیدار مرحله گروهی، خود را آماده رویارویی با تیم‌های قدرتمندتر کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار