معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش آبیک مطرح کرد
معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: در شورای پروژه مهر این شهرستان کارگروه‌های پیشکسوتان شامل فرهیختگان و بازنشستگان، انجمن اولیا و مربیان، مدیران، نماینده معلمان و معاونان و نیز دانش‌آموزی تشکیل شده است.
کد خبر: ۲۹۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱ 04 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، منوچهر آیروم در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بازگشایی مدارس بزرگ‌ترین رویداد ملی در حوزه آموزش و پرورش است و پروژه مهر از سوی مسؤولان آموزش و پرورش شهرستان آبیک با هدف برنامه‌ریزی، فراهم‌سازی، زمینه‌سازی، هدایت و کنترل تحصیلی از تیرماه آغاز و تا 15 مهر ماه سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: برای عملیاتی کردن شعار سال تحصیلی مبنی بر «مهر ماندگار با تدبیر و اعتدال» به همفکری، خرد جمعی، تشریک مساعی و مساعدت تمام مسؤولان شهرستان آبیک نیاز داریم.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: در زمینه هدایت تحصیلی پایه نهم در پایه اول متوسطه و استقرار پایه دهم با مشکلات فراوانی مواجه بودیم که پشت سر گذاشته شد و با اولویت ساماندهی دانش‌آموزان صورت گرفت.

آیروم اضافه کرد: محور اصلی فعالیت‌های کارگروه‌های تخصصی پروژه مهر عملیاتی کردن شعار نورانی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.

وی خاطرنشان کرد: در بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی شورای پروژه مهر، کارگروه‌های تخصصی و بازگشایی مدارس تشکیل شده است.

این مسؤول اذعان کرد: در شورای پروژه مهر کارگروه‌های پیشکسوتان شامل فرهیختگان و بازنشستگان، انجمن اولیا و مربیان، مدیران، نماینده معلمان و معاونان و نیز دانش‌آموزی تشکیل شده است.

معاون آموزشی با تأکید بر اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک بر جلب مشارکت‌های دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در هرچه باشکوه‌تر بازگشایی مدارس افزود: با توجه به در پیش رو بودن عید غدیر و قربان و هفته دفاع مقدس مساعدت مسؤولان شهرستان برای برگزاری برنامه‌های مختلف با اداره آموزش و پرورش ضروری است.

آیروم ادامه داد: از نیروی انتظامی درخواست می‌شود در برقراری امنیت دانش‌آموزان دختر به ویژه در خیابان اداره برق و نیز هنرستان دخترانه عاطفه در شهرک قدس در ساعات رفت و آمد دانش‌آموزان دختر نظارت لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: از مسؤولان سازمان حمل و نقل درون شهری و همگانی انتظار داریم بر سرویس‌های ایاب و ذهاب دانش‌آموزی نیز نظارت لازم داشته باشند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: از پلیس راهور شهرستان آبیک نیز درخواست می‌شود برای کنترل ترافیک و به ویژه مانور موتورسیکلت‌ها در سطح شهر با آغاز بازگشایی مدارس، تدابیر لازم را بیاندیشد.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک تصریح کرد: با توجه به بازگشایی مدارس، می‌طلبد مسؤولان کمیته امداد این شهرستان در زمینه کمک به دانش‌آموزان نیازمند بدسرپرست و بی‌سرپرست مساعدت لازم را داشته باشند.

آیروم افزود: از اجرای جلسات پرسش و پاسخ حوزه علمیه در مدارس دخترانه در سال تحصیلی استقبال می‌کنیم و از مسؤولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک انتظار داریم در ارتقای سطح سلامت آموزش‌های منظم در مدارس نقش مهمی را ایفا کنند.

وی ادامه داد: مراسم روز جوانه‌ها، غنچه‌ها، شکوفه‌ها و بازگشایی مدارس در مدارس مختلف شهرستان آبیک با حضور مسؤولان برگزار می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: دعوت از خانواده‌های معظم شهدا در مراسم آموزش و پرورش، توزیع پوستر شهید قدرت‌الله چگینی شهید شاخص استان قزوین در مدارس در دستور کار قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار