کد خبر: ۲۹۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 05 September 2016


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه فرهنگ نماز باید در جامعه تبیین شود، گفت: پیام نماز در اجلاس سراسری نماز تببین شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فتح‌الله حقیقی عصر امروز در دومین جلسه هماهنگی اجلاس نماز که به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود، بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی که قرار است در استان البرز اجرایی شود، برگزاری اجلاس سراسری نماز است.

وی ادامه داد: در این زمینه باید تلاش کنیم تا پیام نماز را در این اجلاس تبیین کرده و فرهنگ نماز را به درستی در بین همگان ترویج دهیم.

معاون سیاسی استاندار البرز خاطرنشان کرد: انتقال پیام مربوط به نماز در این اجلاس امری مهم است و باید به کیفیت انتقال پیام توجه ویژه و اساسی شود.

حقیقی در ادامه با تأکید بر اینکه این پیام از طریق اجلاس سراسری نماز امکان‌پذیر است، گفت: در این زمینه باید به برگزاری باکیفیت این اجلاس نیز توجه ویژه شود.

وی در ادامه از تشکیل کمیته‌های این اجلاس خبر داد و بیان داشت: باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه این اجلاس انجام شود، همچنین پیش از اجلاس نماز برنامه‌های متنوعی در دانشگاه‌ها، مدارس و سطح شهرها اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار