دادستان کرج خبر داد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: فردی که هیچ آشنایی با دادستان کرج نداشت، اما خود را فامیل وی معرفی می‌کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۲۹۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 06 September 2016
حاجی رضا شاکرمی اظهار داشت: فردی به نام "م  - گ" که مدعی نسبت فامیلی با دادستان بوده به اتهام غصب عنوان و ادعای اعمال نفوذ در مراجع قضایی کرج بازداشت شد.
وی افزود: متهم که هیچ آشنایی با دادستان نداشته با حضور در محوطه دادسرای کرج و با شناسایی طعمه‌های ساده لوح، خود را به عنوان یکی از نزدیکان دادستان معرفی می‌کرده و در قبال دریافت وجوهی، ادعای حل مشکل در هر مرحله‌ای را داشته است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به اینکه متهم با تدابیر اتخاذ شده شناسایی و بازداشت شد، توضیح داد: وی اکنون با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.
شاکرمی با هشدار به مردم و مراجعان به واحدهای مختلف قضایی گفت: مردم نباید فریب چنین اشخاصی را بخورند که مدعی اعمال نفوذ در محاکم قضایی هستند و با پرداخت وجه زمینه کلاهبرداری از خودشان را ایجاد نکنند.
وی با تاکید بر نفوذناپذیری دستگاه قضایی تصریح کرد: رسیدگی به پرونده‌های مهم و میلیاردی توسط قضات متعهد استان خود بیانگر سلامت دستگاه قضایی است و هرگونه تخلفی از طریق مراجع نظارتی رصد می‌شود و با متخلفان بیرونی و داخلی به شدت برخورد می‌شود از مردم نیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هر موردی، آن را به دفتر دادستانی یا حفاظت اطلاعات دادگستری اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار