کد خبر: ۲۹۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 06 September 2016


سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: هدف ما در دسته اول آزادگان صعود به لیگ برتر است.

فیروز کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: امسال برای نخستین بار تیم فوتبال اکسین البرز توانست از دسته دوم به دسته اول و یا همان لیگ آزادگان صعود کند.

وی افزود: در ابتدا کسی تصور نمی‌کرد که اکسین در پنج بازی نخست خود به خوبی نتیجه گرفته و بتواند 12 امتیاز کسب کند، اما من به بازیکنان و حمایت مدیریت باشگاه ایمان داشتم و مطمئن بودم که تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز تصریح کرد: هدف ما در لیگ آزادگان کسب موفقیت و صعود به لیگ برتر است و برای رسیدن به این هدف تمام توان خود را به کار می‌بندیم.

کریمی گفت: شاید در نگاه نخست تصور شود که بازیکنان اکسین و به طور کلی مدیریت باشگاه از نظر تجربه و توانایی فنی، نتوانند به لیگ برتر راه یافته و در جمع تیم‌های حرفه‌ای حضور داشته باشند، اما کسانی که تمرینات و بازی‌های اکسین را از نزدیک می‌بینند، به قدرت بازیکنان ما ایمان می‌آورند.

وی بیان داشت: همه توان خود را به کار بسته‌ایم تا بتوانیم به هدف خود دست پیدا کنیم، البته این هدف بسیار سخت است و تیم‌های با تجربه و خوب زیادی در لیگ آزادگان حضور دارند که آنها نیز با هدف صعود به لیگ برتر تمرین می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز افزود: برای رسیدن به این هدف لازم است که دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، مسؤولان استانی، رسانه‌ها و به ویژه مردم از اکسین حمایت کنند.

کریمی گفت: متاسفانه مردم و تماشاگران و فوتبال‌دوستان البرزی حمایت لازم را از اکسین ندارند و این در حالی است که تیم‌های شهرستانی همواره از حضور تماشاگران در ورزشگاه و استقبال و حمایت تماشاگران بومی برخوردار هستند.

وی در پایان اظهار داشت: به طور قطع اگر مردم از اکسین حمایت کرده و در دیدارهای خانگی ما را تنها نگذارند، می‌توانیم به اهداف پیش‌بینی شده دست پیدا کنیم.

لازم به توضیح است، اکسین البرز در لیگ آزادگان تاکنون پنج مسابقه برگزار کرده و با کسب 12 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار