کد خبر: ۲۹۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 13 September 2016


مدیر تامین مسکن وامور مهندسی ساختمان کمیته امداد البرز از پرداخت تسهیلات بلاعوض به مددجویان کمیته امداد برای خرید مسکن خبرداد.

مازیار محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، اظهار کرد: درحال حاضر پنج هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد البرز مستاجر هستند.

وی ادامه داد: بدون شک تامین اجاره خانه و پیش پول برای بسیاری از این خانواده‌ها به سادگی امکان‌پذیر نیست.

محمدی خاطرنشان کرد: کمیته امداد برای سرعت بخشی به روند خانه دار شدن این مددجویان برنامه های ویژه‌ای دارد که یکی از آنها پرداخت تسهیلات بلاعوض است.

وی افزود: این نهاد به مددجویانی که قصد خرید خانه دارند تا سقف 25 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض می‌دهد.

این مسئول با اشاره به تعمیر رایگان خانه های مددجویان خود گفت: علاوه براین این نهاد اقداماتی در راستای تعمیر رایگان مسکن مددجویان نیز انجام می‌دهد.

مدیر تامین مسکن وامور مهندسی ساختمان کمیته امداد البرزگفت: تامین سرپناه مناسب برای محرومان و انجام خدمات عمرانی در بخش‌های خرید، ساخت، بهسازی و تعمیر مسکن، همواره ازرنامه های اصلی کمیته امداد است .

محمدی افزود: بدون شک کمیته امداد توان مالی لازم برای اجرای تمامی طرح های مربوط به مسکن مددجویان را ندارد به همین دلیل از مردم نیکوکار و خیر البرزی درخواست می‌شود دراین زمینه بیش از پیش وارد عمل شوند تا از تعداد مددجویانی که شب بادغدغه اجاره خانه به خاب می روند کم شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار