امام جمعه قصرشیرین:
امام جمعه قصرشیرین، از عید غدیر به عنوان روز عظمت جهان اسلام و مسلمانان و روز کمال دین و نعمت های الهی نام برد.
کد خبر: ۲۹۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱ 17 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با تبریک سالروز ولات امام علی النقی (ع) و همچنین عید بزرگ غدیر به مردم ولایتمدار ایران اسلامی با بیان اینکه بشریت مدیون امام علی (ع)، افزود: غدیر از حوادث بزرگ جهان اسلام و مایه فخر مسلمانان است و در این روز دین اسلام کامل شد. 
وی با گرامیداشت در پیش بودن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: این دوران اوج افتخار و سندی بر ولایتمداری، سلحشوری و غیرت دینی ملت ایران اسلامی است. 
وی بیان کرد: دفاع مقدس آثار و برکت های زیادی برای نظام الهی ما به همراه داشت و ولایتمداری، رشادت و جانفشانی رزمندگان را در دفاع از دین خدا برای جهانیان ثابت کرد. 
امام جمعه قصرشیرین اضافه کرد: رزمندگان اسلام در دفاع مقدس کاری کردند که امروز همه آزادیخواهان دنیا با ادامه دادن راه آنها و با تاسی از تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، در برابر زورگویان و ظالمان جهان ایستاده اند. حجت الاسلام ملکی همچنین با گرامیداشت سوم مهر، آغاز سال تحصیلی جدید و فرا رسیدن بهار علم و دانش را به همه دانش آموزان و فرهنگیان تبریک گفت. 
وی با قدردانی از مردم مومن و همیشه در صحنه شهرستان مرزی قصرشیرین افرود: پیگیری کامل در ارتباط با تغییر تعرفه آب و برق را تا حصول نتیجه نهایی ادامه خواهم داد و تشکر مردم از من در این راستا، نشان از فرهنگ بالا و قدرشناسی مرزنشینان دارد. مردم قصرشیرین هفته گذشته با امضای طومار و همچنین مراجعه حضوری به دفتر امام جمعه، نسبت به صدور تعرفه بالای آب و برق در این شهرستان مرزی اعتراض کردند و از امام جمعه خواستند تا حصول نتیجه، این موضوع را به طور جدی پیگیری کند. 
امام جمعه قصرشیرین در آیین نماز جمعه هفته گذشته نسبت به صدور تعرفه بالای آب و برق در این شهرستان مرزی انتقاد کرد. 










اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار