اما در متن خبر هیچ اشاره‌ای به موضوع فوق نشده و مشخص است که زین‌العابدینی خود به خوبی می‌داند عدم استقبال مردم از این دوره نمایشگاه گل و گیاه چه دلایلی دارد.
کد خبر: ۲۹۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ 17 September 2016
به گزارش تابناک – البرز: استان البرز و به ویژه شهرستان کرج در سال‌های گذشته دو رویداد مهم در حوزه طبیعت و محیط زیست را هر ساله تجربه می‌کند که به نوعی تبدیل به نمادی برای معرفی این استان شده است.
یکی از این رویدادها مربوط به برگزاری نمایشگاه گل در کرج است که در کنار برگزاری جشنواره لاله‌ها در گچسر، جزو کارهای ماندگار این نسل از مدیریت استان به شمار می‌آید.
نمایشگاه گل و گیاه شهرستان کرج این روزها در سکوت خبری و بی‌اطلاعی شهروندان البرزی در حال برگزاری است و عدم استقبال از این نمایشگاه به اندازه‌ای عجیب بوده که بسیاری از دست‌اندرکاران و همچنین مدیران شهری به ویژه در شورای شهر و شهرداری کرج نسبت به آن گلایه‌های بسیاری را به مدیریت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج مطرح کرده‌اند.
به همین دلیل امروز  محمدرضا زین‌العابدینی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج مجبور به واکنش نشان دادن به این موضوع شده است.
وی بدون پذیرش ضعف‌های مدیریتی و عدم اطلا‌ع‌رسانی لازم در خصوص این رویداد مهم، علت استقبال اندک مردم از نمایشگاه گل و گیاه کرج امسال را به موضوعات گره زده است.
زین‌العابدینی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج از مردم خواسته تا بازدید از نمایشگاه را به روزهای پایانی موکول نکنند و این امر در تیتر و لید مصاحبه فوق مورد تاکید قرار گرفته است.
اما در متن خبر هیچ اشاره‌ای به موضوع فوق نشده و مشخص است که زین‌العابدینی خود به خوبی می‌داند که عدم استقبال مردم از این دوره نمایشگاه گل و گیاه چه دلایلی دارد.
لازم به توضیح است، نمایشگاه گل و گیاه کرج امسال به دلیل عدم استقبال شهروندان البرزی بار دیگر تمدید گردید.
تعدادی از اعضای شورای شهر با تهیه گزارشی در تلاش برای انتقال انتقادهای خود از عملکرد این سازمان به شهرداری کرج هستند.
تابناک در آینده نزدیک این گزارش را منتشر خواهد کرد.
استقبال اندک شهروندان از نمایشگاه فوق را در حالی شاهد هستیم که سال‌های گذشته از استان‌های دیگر به ویژه تهران برای حضور در این نمایشگاه به البرز می‌آمدند.
متاسفانه امسال تغییرات مدیریتی در سازمان پارک‌های کرج و به ویژه در حوزه روابط عمومی، رسانه‌ها و به دنبال آن مردم از برگزاری نمایشگاه فوق به خوبی مطلع نشدند.
شنیده‌های خبرنگار تابناک حاکی از آن است که مدیریت جدید روابط عمومی این سازمان بدون داشتن تجربه کافی به این سمت مهم منصوب شده و شناختی از رسانه‌ها و خبرنگاران البرزی ندارد و به همین دلیل نتوانسته ارتباط مناسبی را با آنها برقرار کند.
نخستین آسیب این انتصاب را استان البرز و در برگزاری نمایشگاه گل و گیاه کرج متحمل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار