کد خبر: ۲۹۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵ 18 September 2016


استاندار البرز گفت: توسعه مراکز خدماتی از مهم‌ترین نیازهای استان البرز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ‌سیدحمید طهایی پیش از ظهر امروز در نشستی با حضور رئیس سازمان جنگل‌ها و مسؤولان استانی که در سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین نیازهای استان البرز توسعه و ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی بوده که البرز در این زمینه با فقر مواجه است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان البرز دارای جاده‌های پرترددی است لذا ایجاد اینگونه مراکز خدماتی در حاشیه جاده‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازها در استان محسوب می‌شود که لازم است تا تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شود.

استاندار البرز با بیان اینکه با ایجاد و احداث این مراکز می‌توانیم در مواقع اضطراری نیز از آنها استفاده کرده و مسیر خدمات‌رسانی را هموار سازیم، افزود: در مواقع بحران نیز اینگونه مراکز می‌تواند تأثیرات مثبتی را برای ارائه خدمات داشته باشد.

طهایی با اشاره به اینکه در روزهای تعطیل شاهد تردد بیش از حد ظرفیت و استاندارد در جاده‌های استان هستیم، گفت: در برخی از موارد مسافران مجبور به استراحت یک‌روزه و یا یک شبه در استان می‌شوند که این مهم نیز نیازمند وجود مراکز خدماتی است تا بتوانیم از این‌گونه مسافران پذیرایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه حجم تردد خودروها در جاده‌های استان بالاست، خاطرنشان کرد: لازم است تا در حاشیه جاده‌ها نیز خدماتی همچون مکان استراحت، سرویس بهداشتی، خدمات درمانی و امکانات گرمایشی و همچنین مکانی برای اتراق امدادگران ایجاد شود.

استاندار البرز یکی دیگر از مهم‌ترین نیازهای استان را تخصیص اعتبارات ملی به منظور اجرای طرح‌های آبخیزداری عنوان کرد و ادامه داد: سال گذشته سیل سیجان خسارات بسیاری را به استان وارد کرد، البته برای بازسازی و همچنین اجرای طرح‌های آبخیزداری بودجه‌های مناسبی اختصاص داده شد اما لازم است تا برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی بودجه‌های ملی نیز برای طرح‌های آبخیزداری استان اختصاص داده شود.

طهایی توسعه خدمات رفاهی و عمرانی را در استان خواستار شد و گفت: استان البرز به واسطه قرار گرفتن در نزدیک پایتخت باید با رشد و توسعه بیشتر همراه باشد لذا باید با نگاه ویژه به استان و اختصاص اعتبارات در بخش‌های مختلف شاهد رشد و توسعه باشیم تا بتوانیم خدمات را در همه زمینه‌ها به استانداردهای لازم برسانیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار