معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص):
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دهکده اقتصاد مقاومتی چهارم مهر‌ماه در پادگان ورمنجه که در مسیر کرمانشاه به کامیاران واقع است، افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۹۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 21 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس ؛ بهرام میرزایی در کرمانشاه  اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی در راستای حمایت و رفع موانع برای تولید داخلی است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه از افتتاح دهکده اقتصاد مقاومتی در پادگان ورمنجه استان کرمانشاه خبر داد و گفت: چهارم مهرماه به مناسبت هفته دفاع مقدس این فضا در راستای ایجاد اشتغال افتتاح می‌شود.
وی جلوگیری از نفوذ دشمن به داخل کشور را یکی از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: در اقتصاد مقاومتی، یک رکن اساسی و مهم مقاومت و پایداری در مقابل توطئه‌ها و فشارهای اقتصادی دشمن است.
میرزایی استفاده از تمامی ظرفیت‌های دولتی و مردمی را خواستار شد و ادامه داد: در اقتصاد مقاومتی باید از بخش خصوصی حمایت شود چرا که با تقویت این نهاد گامی مهم در راستای اشتغالزایی برداشته می‌شود.
این مسؤول بر مدیریت منابع ارزی و نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در اقتصاد مقاومتی تاکید و بیان کرد: سرفصل اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش‌بنیان است، در این بخش فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان استان در راستای اقتصادی مقاومتی بسیار امید‌بخش است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: متولیان کشاورزی استان کرمانشاه در منطقه ورمنجه که در مسیر کرمانشاه به کامیاران واقع شده اقدام به کشت درختان مثمر کرده‌اند و امروز هم 70 هکتار باغ در این منطقه احداث شده است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار