رژه نیروهای مسلح در استان البرز همزمان با سی و یکم شهریورماه و آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس، با صف آرایی یگان های ویژه و نمایش دستاوردهای دفاعی کشورمان به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۲۹۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 21 September 2016
سید حمید طهائی پیش از ظهر چهارشنبه در نخستین روز از هفته دفاع مقدس و در آیین رژه نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: روحیه ایثارگری هشت سال دفاع مقدس کماکان در صحنه کار و تلاش برای خدمت به کشور ساری و جاری است.
طهائی با توصیفی بر وقایع پس از پیروزی انقلاب اسلامی و روایت خاطرات سال 59 که زمانی برای بازسازی کشورمان بشمار می رفت، حمله رژیم بعثی و توطئه های استکبار جهانی را تدامی بر مقاومت ملت برای دفاع از ارزشهایی دانست که پیش تر از این سالها برای آن مبارزات انقلابی داشتند.

پیروزی انقلاب اسلامی زنگ خطر بلوک شرق و غرب بود

عالی ترین نماینده دولت در استان با بیان اینکه جمهوری اسلامی از پرچمداران نهضت های اسلامی در جهان بوده است، این شاخصه را بدور از جنگ طلبی دانست و تصریح کرد: نظام اسلامی و مردم ایران هیچ گاه سر جنگ نداشته است اما استکبار جهانی و دو بلوک شرق و غرب به دلیل از دست دادن پایگاه خود در منطقه جنگی پیروزی ملت را زنگ خطری برای خود دانسته و  جنگی نابرابر را به ملت تحمیل کرد.
استاندار البرز با بیان اینکه ملت ما همان ملتی بود که به فرمان امام (ره) با دست خالی رژیم 2500 ساله ستمشاهی راساقط و حکومت انقلاب اسلامی با شعار استقلال آزادی را حاکم کرد.

ساماندهی قوای اسلام ما را به پیروزی دوباره رساند

استاندار البرز رمز پیروزی کشور را درایت و تدبیر امام راحل (ره) در آن دوران دانست و ادامه داد: جنگ هشت ساله در حالی بر ایران اسلامی تحمیل شد که نیروهای مسلح سازماندهی مناسبی نداشتند اما امام راحل (ره) در همین شرایط پیچیده و بغرنج با درایت توانست، قوای اسلام را ساماندهی کند و ایران اسلامی پیروز میدان شود.

کشور همواره در آماده باش است

استاندار البرز با بیان اینکه امروز آمادگی نظامی لازمه کشور است، افزود: هرچند که قصد حمله به هیچ کشوری نداریم، اما باید بدانیم که آماده‌باش تعطیل بردار نیست.
طهائی گفت: دنیا باید بداند مردم ایران با استقلال و حفاظت از انقلابشان آماده دفاع هستند و هفته دفاع مقدس یاد آور مظلومیت مردم ایران در دفاع مقدس است.

دفاع کردیم تا ثابت کنیم جنگ طلب نیستیم

استاندار البرز با اشاره به اینکه مردم با دست خالی در دوران دفاع مقدس از کشور به خوبی دفاع کردند و حضور آنان در صحنه ها مداوم است، یکی از دستاوردهای دفاع 8ساله را  اثبات تجاوزگری صدام دانست و گفت: در هشت سال دفاع کردیم تا ثابت کنیم جنگ طلب نیستیم و امروز هم امروز در جهاد اقتصادی هستیم و امیدواریم مردم و مسئولان دست به دست هم دهند تا بتوانیم پیروزهای بیشتری را بدست آوریم.
طهائی افزود: با پیروزی خود ثابت کردیم سلاح عامل پیروزی نیست بلکه با تکیه بر قدرت لایزال الهی می توان همواره پیروزمیدان شد.
بر اساس این گزارش، آیین رژه نیروهای مسلح،صبح امروز با نمایش تجهیزات دفاعی یگان های پیاده نظام و سواره سپاه،نیروی انتظامی، بسیج،یگان های زرهی و ماشینی، موتورسواران و گروه های ورزشکار و.. از مقابل جایگاه ویژه با حضور مسئولان ارشد استانی انجام شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار