کد خبر: ۳۰۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 22 September 2016


رئیس هیئت اسلامی هنرمندان استان البرز از برگزاری "سوگواره بزرگ ثارالله" در استان البرز خبر داد.

عادل جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به جلسه هیئت اسلامی هنرمندان استان البرز با نماینده ولی‌فقیه در استان، اظهار داشت: در این جلسه نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بر برگزاری سوگواره بزرگ ثارالله در استان تاکید کرد.

رئیس هیئت اسلامی هنرمندان استان البرز با بیان اینکه دیداری بین هیئت هنرمندان استان البرز با رئیس حوزه‌های علمیه استان البرز هم برگزار شد،‌ افزود: در این دیدار از اهمیت و جایگاه هنر در جامعه صحبت شد و اینکه هنر گویاترین ابزار برای انتقال مفاهیم به جامعه است.

وی با اشاره به سخنان مدیریت حوزه‌های علمیه استان البرز، اظهار داشت: تعامل ویژه حوزه علمیه و مجموعه هیئت اسلامی هنرمندان استان البرز در پیشبرد اهداف دینی موثر است.

جلیلی ادامه داد: برای انجام اقدامات دینی در حوزه نمایشی و فیلمنامه‌نویسی هیئت اسلامی هنرمندان استان البرز، واحد پژوهش حوزه‌های علمیه استان البرز حاضر به همکاری در زمینه مستندسازی است.

وی با بیان اینکه باید هنرمندان به آسیب‌های فضای مجازی دقت داشته باشند، افزود: باید ظرفیت حوزه علمیه در این فضا به‌کارگیری شود.

رئیس هیئت اسلامی هنرمندان استان البرز با بیان اینکه هنرمندان باید نگاه شادی را در جامعه ترویج دهند، ادامه داد: هنرمندان باید در راستای اعتلای فرهنگی در مسیر پیشبرد اهداف فرهنگی رهبر معظم انقلاب گام بردارند.

وی با اشاره به خواسته‌های هیئت اسلامی هنرمندان از حوزه‌های علمیه، گفت: به صورت متوالی جلساتی با حضور هنرمندان و مدیریت حوزه علمیه البرز با محوریت اخلاق هنری و نیز مانند این جلسه به صورت فصلی با نماینده ولی‌فقیه در استان البرز برگزار می‌شود.

جلیلی افزود: بخش مشاوره طرح سوگواری ثارالله با همراهی حوزه علمیه استان البرز برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار