به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عاشوراییان بسیج در جوار مزار شهدای گمنام شهر الوند افتتاح شد.
کد خبر: ۳۰۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱ 22 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عاشوراییان بسیج شهر الوند در جوار مزار شهدای گمنام در 10 غرفه و طراحی بازسازی عملیات‌های دفاع مقدس و نمایشگاه ویژه خاکریز و با حضور رضا عسگری فرماندار شهرستان البرز، علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز و حجت‌الاسلام علی طهماسبی امام جمعه الوند و به همت حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی شهر الوند ظهر امروز افتتاح شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی شهر الوند در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه عاشوراییان بسیج تلفیقی از دستاوردها و نمایش عملیات‌های دفاع مقدس و واقعه عظیم عاشورا است که به مناسبت هفته دفاع مقدس و نزدیکی ماه محرم حسینی در جوار مزار شهدای گمنام شهر الوند در پارک لاله افتتاح شد.

ابراهیم خمسه‌ای تأکید کرد: نمایشگاه عاشوراییان دارای 10 غرفه مجزا طراحی شده است که نمایش اعزام نمادین رزمندگان به جبهه، غرفه طراحی بازسازی عملیات والفجر 8 یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های دفاع مقدس، غرفه طراحی یکی از حملات رژیم بعثی به اماکن عمومی از جمله مدارس و غیرنظامیان، غرفه یادمان شهدای شهر الوند، بازسازی صحنه روز عاشورا و نمایشگاه جنبی ویژه خاکریز از جمله این غرفه است.

وی افزود: نمایشگاه جنبی ویژه خاکریز به معرفی دشمنان نظام اسلامی و انقلاب می‌پردازد که در بخشی از آن طرفی رژیم منحوس اسرائیل، آمریکا و رژیم خود فروخته آل‌سعود بوده و در طرفی شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هستند که در برابر مزدوران و دشمنان انقلاب ایستادگی می‌کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی شهر الوند با بیان اینکه نمایشگاه جنبی ویژه خاکریز می‌تواند در ایجاد آگاهی برای نوجوانان و جوانان بسیار مؤثر باشد، گفت: در این خاکریز رزمندگان دفاع مقدس هر شب به خاطره‌گویی می‌پردازند.

خمسه‌ای در خصوص هدف برگزاری نمایشگاه عاشوراییان گفت: پیام بزرگ این نمایشگاه این است که هنوز خاکریز مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی به قوت خود باقی است و جوانان انقلابی، مؤمن و بسیجی در برابر هرگونه تهدید ایستادگی کرده و در جنگ فرهنگی دشمنان نیز نقش مقاومت خود را ایفا می‌کنند.

این مسؤول بیان کرد: همچنین این نمایشگاه می‌تواند نمایش کوچکی از حماسه عظیم دفاع مقدس و یادآوری رشادت‌ها و دلیری‌های رزمندگان برای  آگاهی نوجوانان و نسل چهارم انقلاب باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی شهر الوند خاطرنشان کرد: این نمایشگاه همه روزه صبح‌ها از ساعت 10 تا 13 و بعد از ظهرها 16 تا 22 برای بازدید عموم تا عاشورای حسینی دایر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار