کد خبر: ۳۰۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 25 September 2016


جانشین سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: رزمندگان و مبارزان مقاومت اسلامی از دفاع مقدس و سربازان رشید سپاه اسلام الگو گرفته‌اند.

سردار یوسف مولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از اهداف انقلاب شکوهمند ملت ایران در بهمن 57 به رهبری مرجعیت معظم شیعه و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی‌ (ره) صدور انقلاب اسلامی به دیگر کشورها و به ویژه در میان امت اسلام بود.

وی افزود: خیلی‌ها در ابتدا تصور می‌کردند که این هدف محقق نمی‌شود، اما اتاق‌های فکر کشورهای زورگوی غربی و استکبار جهانی به حقانیت انقلاب ما پی برده بود و تلاش بسیاری برای جلوگیری از صدور انقلاب کرد.

این فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد: به همین دلیل غربی‌ها و در راس آنها سران کاخ سفید و سران انگلیس با تجهیز و حمایت از رژیم بعث عراق، این کشور را تشویق به حمله به ایران کرده و تمام امکانات و تسلیحات لازم را در اختیار آنها قرار دادند.

مولایی گفت: اما ملت ایران با رهبری و هدایت‌های امام خمینی (ره) با دست‌های و خالی و تنها با اتکا به قدرت ایمان، وحدت و همدلی و پیروی از ولایت موفق به شکست دادن ارتش متجاوز بعث عراق شد.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس یکی از برگ‌های مهم تاریخ ایران اسلامی است، گفت: رزمندگان سپاه اسلام در جهه‌های حق علیه باطل با کنار گذاشتن تمام مسائل مادی و تنها برای حفظ اسلام و دفاع از انقلاب اسلامی به نبرد با دشمن رفته و با بهره‌مندی از فرهنگ جهادی، ولایت‌مداری و شهادت‌طلبی دستاوردهای بزرگی داشتند.

جانشین سپاه استان البرز بیان داشت: امروز و با گذشت حدود سه دهه از دوران دفاع مقدس شاهد هستیم که مقاومت اسلامی در نقاط مختلف جهان به ویژه ممالک اسلامی با الگوبرداری از فرهنگ دفاع مقدس ما، در برابر دشمنان ایستادگی کرده و رزمندگانی چون حزب‌الله با اتکا به این فرهنگ پیروزی‌های بزرگی را کسب کرده‌اند.

ولایی افزود: الگوبرداری مقاومت اسلامی از دفاع مقدس در حقیقت ثمره و نتیجه صدور انقلاب اسلامی و امروز در جهان شاهد هستیم که ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار داده‌اند.

وی در پایان اظهار داشت: ما امروز با همان فرهنگ و با همان روحیه جهادی و ولایت‌مداری می‌توانیم ضمن مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب، هم از دستاوردهای انقلاب اسلامی محافظت و حراست کرده و هم این موفقیت‌ها را گسترش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار