شهردار کرج در ادامه به خصوصیات این طرح اشاره کرد و بیان داشت: مساحت عرشه این پل حدود 2 هزار و 600 مترمربع، عرض آن به طول 8 تا 18 متر و طول پروژه فاز دوم تقاطع غیرهم‌سطح حصارک افزون بر 215 متر است.
کد خبر: ۳۰۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 26 September 2016
علی ترکاشوند ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز دوم تقاطع غیرهم‌سطح حصارک کرج اظهار داشت: توسعه خدمات‌رسانی به مردم و افزایش سرانه‌های خدماتی و عمرانی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.
وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به اینکه کلان‌شهر کرج با افزایش جمعیت روبه‌رو است باید طرح‌ها و پروژه‌های را براساس نیاز و متناسب با جمعیت این کلان‌شهر به رشد و توسعه برسانیم.
شهردار کرج تأکید کرد: توجه به مناطق محروم و ارائه خدمات به صورت یکسان در نقاط مختلف از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که مدیریت شهری به آن اهتمام ویژه دارد.
وی با تأکید بر اینکه امروز فاز دوم تقاطع بزرگ غیرهم‌سطح شهدای حصارک به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: ساخت تقاطع‌های غیرهم‌سطح بر روی آزادراه کرج - قزوین در محدوده حصارک کرج با توجه به میزان ترافیک بالا اجرایی شده است.
ترکاشوند با اشاره به اینکه این پروژه از سال 93 آغاز شده است، افزود:  با توجه به وسعت این پروژه فاز دوم این طرح امروز نیز به بهره‌برداری رسید که گامی مهم در جهت توسعه خدمات‌رسانی به مردم و همچنین کاهش ترافیک در این محدوده محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه با افتتاح فاز دوم تقاطع غیرهم‌سطح شهدای حصارک دسترسی آسان‌تر برای شهروندان و مسافرانی که قصد عبور از بزرگراه کرج - قزوین و جاده قزل‌حصار به حصارک را دارند، ‌فراهم می‌شود، خاطرنشان کرد: برای این طرح عمرانی بالغ بر 150 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
شهردار کرج در ادامه به خصوصیات این طرح اشاره کرد و بیان داشت: مساحت عرشه این پل حدود 2 هزار و 600 مترمربع، عرض آن به طول 8 تا 18 متر و طول پروژه فاز دوم تقاطع غیرهم‌سطح حصارک افزون بر 215 متر است.
وی ادامه داد: نوع عرشه فاز دوم تقاطع غیر همسطح شهدای حصارک بتنی پیش تنیده بوده که حجم بتن استفاده شده در آن بیش از 5 هزار مترمکعب است که این پل 6 پایه دارد و 700 تن آرماتور نیز در آن به کار برده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار