کد خبر: ۳۰۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 26 September 2016


معاون آمار سازمان مدیریت و برنامه و بودجه استان البرز با اشاره به آغاز سرشماری اینترنتی از بامداد ۳ مهر ماه امسال گفت: شمار ثبت‌نام کنندگان سرشماری در البرز از طریق مدیریت سامانه اینترنتی مرکز آمار اعلام می‌شود.

سعید یعقوب‌آذری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه از بامداد 3 مهر ماه امسال تعداد زیادی از خانوارهای البرزی در سرشماری اینترنتی شرکت کرده‌اند، اظهار داشت: به‌زودی شمار آن‌ها از طریق مدیریت سامانه اینترنتی مرکز آمار اعلام می‌شود.

معاون آمار سازمان مدیریت و برنامه و بودجه استان البرز افزود: سرپرستان و یا فرد مطلع می‌تواند از طریق سایت سرشماری اینترنتی به آدرس www.sarshomari95.ir با در دست داشتن اطلاعات خانوار (کدملی و اطلاعات شناسنامه‌ای) وارد سامانه شود.

آذری با بیان اینکه کدی به شهروندانی که از طریق سامانه اطلاعات خود را وارد می‌کنند، داده می‌شود، ادامه داد: این کد باید از سوی خانوار تا زمانی که ماموران سرشماری به درب منزل آن‌ها مراجعه می‌کنند، نگهداری شود تا با رویت این کد دیگر سرشماری حضوری نشوند.

وی افزود: سرشماری اینترنتی از 3 مهرتا 24 مهرماه و سرشماری حضوری نیز از 25 مهر تا 25 آبان به‌مدت یک‌ماه برگزار می‌شود.

همچنین سیدمحمدرضا رضوی با اشاره به ضرورت شرکت در سرشماری اینترنتی، اظهار داشت: در اطلاعیه‌ای فرمانداران، بخشداران و دهیاران را موظف هستند با توجه به تغییر فصول و آغاز سال تحصیلی جدید که منجر به مهاجرت مقطعی برخی از روستائیان شده و از طرفی به منظور افزایش سرعت، دقت و کاهش هزینه‌های سرشماری، شیوه نوین سرشماری اینترنتی مورد استفاده قرار گیرد.

سرپرست دفتر امورشهری، روستایی و شوراها استانداری البرز افزود: برای اجرای موفقیت آمیز این امر حاکمیتی تمام دهیاری‌های استان برای اطلاع رسانی عمومی و ترغیب مردم در سرشماری اینترنتی اقدامات لازم را معمول نمایند.

وی ضمن لزوم ثبت نام اینترنتی خانوارها در سامانه، گفت: سرشماری اینترنتی از 3 الی 24 مهرماه اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار