کد خبر: ۳۰۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 26 September 2016


معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز گفت: از 501 واحد تولیدی معرفی‌شده به بانک‌ها، 148 مورد تسهیلات بانکی دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، عبادالله کامکار افزود: 503 مورد از مصوبات کارگروه استانی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید محقق شده و پیش‌بینی ایجاد بیش از 13 هزار فرصت شغلی، ارائه تسهیلات رونق تولید می‌شود.

وی ادامه داد: موضوع تسهیلات رونق تولید از چند جنبه شامل میزان تسهیلات داده شده و تعداد پرونده‌های وارد شده به دبیرخانه تسهیلات رونق تولید در هر استان مورد بررسی قرار می‌گیرد که گزارشات آن باید مستقیماً به استحضار رئیس جمهور می‌رسد.

این مسؤول گفت: دبیرخانه کارگروه رونق تولید در استان بسیار فعال بوده به طوری که همکاری بانک‌ها باعث شده پرونده‌های زیادی در سامانه ثبت شود.

وی اضافه کرد: البرز یکی از استان‌هایی است که بالاترین میزان ثبت متقاضی در سامانه بهین‌یاب را دارد از این رو باید در پرداختی تسهیلات نیز بانک‌ها نهایت همکاری را داشته باشند.

کامکار ادامه داد: این استان از لحاظ میزان پرداخت تسهیلات رونق تولید استان باید جایگاه خوبی داشته و از لحاظ تعداد واحدهای ثبت نام شده در سامانه بهین‌یاب و اخذ این تسهیلات رتبه 10 را دارد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز افزود: اکنون یک هزار و 79 واحد ثبت نام و در سامانه بهین یاب واحد در مرحله ارجاع به شعب بانک‌ها برای اخذ تسهیلات رونق تولید هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار