کد خبر: ۳۰۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ 26 September 2016


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: 25 نقطه از شهر کرج برای احداث ایستگاه آتش‌نشانی فرعی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سهراب شهبانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه خدمات آتش‌نشانی در نقاط مختلف کلانشهر کرج یکی از مهمترین نیازها است.

وی رساندن امکانات آتش‌نشانی به استانداردها را از مهمترین اقداماتی دانست که باید با جدیت دنبال شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده این ایستگاه‌های فرعی تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: با اقدامات صورت گرفته هم اکنون امکانات آتش‌نشانی در کرج به استانداردهای 55 گانه کشور نزدیک شده است اما برای تحقق کامل این مهم نیازمند حمایت هستیم.

شهبانی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه باید با راه‌اندازی ایستگاه‌های آتش‌نشانی، زمان رسیدن مأموران به محل حادثه را کمتر کنیم، افزود: اکنون 28 ایستگاه آتش‌نشانی در کرج و فردیس فعال است که لازم است این مهم توسعه یابد.

به گفته وی هم‌اکنون نیز پنج ایستگاه آتش‌نشانی در کرج در حال ساخت است و چهار ایستگاه دیگر نیز در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به شناسایی 25 نقطه از کلانشهر کرج برای احداث ایستگاه‌های فرعی افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده این ایستگاه‌های فرعی براساس زمان سفر احداث می‌شود و از ابزارهای دقیق نیز برخوردار هستند.

*230 مدرسه تحت آموزش‌های آتش‌نشانی قرار می‌گیرند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرج در ادامه سخنان خود به تفاهم‌نامه این سازمان با اداره کل آموزش و پرورش استان اشاره کرد و بیان داشت: براین اساس 230 مدرسه در کرج تحت پوشش آموزش‌های آتش‌نشانی قرار می‌گیرند.

*ساخت دانشکده آتش‌نشانی در کرج

شهبانی همچنین از ساخت دانشکده آتش‌نشانی در کرج خبر داد و گفت: با تمهیدات صورت گرفته و با تلاش‌های انجام شده موافقت تأسیس این دانشکده در کرج گرفته شده است.

به گفته وی هم اکنون برای احداث این دانشکده، زمینی به مساحت 11 و نیم هکتار اختصاص یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار