کد خبر: ۳۰۳۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 27 September 2016


فرمانده سپاه کرج با تأکید بر ضرورت حفظ دستاوردهای دفاع مقدس گفت: انتقال آرمان‌های رزمندگان اسلام به نسل امروز مهمترین وظیفه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احسان خورشیدی صبح امروز در جمع فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک کرج با اعلام اینکه دفاع مقدس دستاوردهای بسیار زیادی را برای ما به همراه داشت، اظهار کرد: در این راستا حفظ این دستاوردها و انتقال آن به نسل امروز یکی از مهم‌ترین وظایف است که باید به درستی انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه نوجوانان و جوانان امروز باید به درستی با اهداف و آرمان‌های رزمندگان اسلام آشنا باشند و با آن دوران مأنوس شوند،‌ افزود: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌هایی است که باید در اولویت قرار گیرد.

فرمانده سپاه کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد، گفت: ما باید ادامه‌دهنده را شهدا باشیم و از آنان به عنوان الگوهایی بزرگ در زندگی خود یاد کنیم.

خورشیدی تقارن آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس را فرصت بسیار مناسبی برای انتقال آرمان‌های رزمندگان اسلام به نسل امروز عنوان کرد و بیان داشت: گسترش ارزش‌های دفاع مقدس و اهداف رزمندگان اسلام از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه و اساسی شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان داشت: جنگ یک گنج حقیقی است، درس‌های این جنگ تمام‌شدنی نیست و هر بخشی از آن برای ما آموزنده و راهنمایی‌کننده است.

فرمانده سپاه کرج گفت: مقاومت، ایثار، استقلال، بیداری اسلامی و از خودگذشتگی از مهم‌ترین دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس است که باید به درستی حفظ و حراست شود.

خورشیدی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امروز دیگر توان نظامی ایران برای همگان مشخص شده است، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس دشمنان بر این تصور بودند که می‌توانند در مدت زمان کوتاهی ایران را نابود کنند اما دلاورمردی و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام سبب شد که توطئه و نقشه‌های شوم دشمنان از بین برود و به خودشان بازگردد.

فرمانده سپاه کرج از معلمان به عنوان نیروهای تولیدکننده فکر و پرورش‌دهنده انسان خواست تا در انتقال آرمان‌ها و اهداف رزمندگان اسلام به دانش‌آموزان تلاش کنند.

خورشیدی همچنین بر گسترش و تشریح فرمایشات مقام معظم رهبری برای دانش‌آموزان تأکید کرد و افزود: این مهم سبب می‌شود که دانش‌آموزان در پاسداشت و حفظ آرمان‌های رزمندگان اسلام به خوبی عمل کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار