کد خبر: ۳۰۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 27 September 2016


سرپرست تیم فوتبال اکسین گفت: امسال نماینده استان البرز می‌تواند یکی از شگفتی‌سازهای فوتبال ایران باشد.

محمد یاراحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پیش از آغاز رقابت‌های لیگ آزادگان و در حالی که ما تازه از دسته دوم به این مرحله صعود کرده بودیم، هیچ یک از کارشناسان توجه جدی به اکسین نداشتند.

وی تصریح کرد: این در حالی است که ما در دسته دوم عملکرد بسیار خوبی داشتیم و با قهرمانی در این مسابقات به لیگ آزادگان صعود کرده بودیم و آقای گل لیگ نیز در تیم ما بود که پس از پایان فصل به ذوب آهن منتقل شد.

سرپرست تیم فوتبال اکسین البرز افزود: با شروع لیگ آزادگان، بازیکنان و کادر فنی تیم ما توانستند توانمندی‌های خود و ظرفیت‌های خوب استان البرز را به نمایش بگذارند و امروز دیگر همه تیم اکسین البرز را به عنوان یکی از قدرت‌های اصلی لیگ آزادگان می‌شناسند.

یاراحمدی با تاکید بر اینکه هدف اصلی اکسین صعود به لیگ برتر است، گفت: ما تمام زیرساخت‌های لازم برای رسیدن به این مهم را انجام داده‌ایم و با حمایت مردم و مسؤولان استان البرز می‌توانیم امسال شگفتی‌ساز فوتبال ایران باشیم.

وی در ادامه با اشاره به دیدار این هفته تیمش برابر استقلال اهواز در مسابقات جام حذبی گفت: در کنار لیگ، ما نگاه جدی به جام حذفی داریم و می‌خواهیم در این مسابقات نیز موفق باشیم.

سرپرست تیم فوتبال اکسین البرز بیان داشت: در مسابقات لیگ آزادگان ما در کرج برابر استقلال اهواز با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیدیم و در این دیدار همه بازی تحت کمترل ما بود.

یاراحمدی افزود: اما مسابقات جام حذفی با رقابت‌های لیگ تفاوت بسیاری دارد و تلاش می‌کنیم که این بار در خانه حریف بتوانیم موفقیت بازی لیگ را تکرار کنیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تمرکز اصلی کادر فنی و بازیکنان بر روی بازی جام حذفی است و اگر بتوانیم با موفقیت از این مرحله صعود کنیم، برنامه‌ریزی بهتری برای آینده خواهیم داشت.

سرپرست تیم فوتبال اکسین البرز در پایان از مردم فوتبال دوست استان البرز خواست تا حمایت بیشتری از اکسین داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار