کد خبر: ۳۰۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 27 September 2016


نماینده مردم کرج، اشتهارد، آسارا و فردیس در مجلس شورای اسلامی بر توسعه خدمات در مناطق محروم تأکید کرد و گفت: استان البرز برای پیشرفت و رسیدن به توسعه نیازمند نگاه ویژه مسؤولان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدجواد کولیوند ظهر امروز در مراسم افتتاح بیست و پنجمین بازارچه میوه و خشکبار که برای نخستین‌بار در حصارک کرج مورد بهره‌برداری قرار گرفت اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات توسعه خدمات‌رسانی‌ها به مردم در مناطق محروم است.

وی ادامه داد: مردم از ما انتظار دارند تا به عنوان مسؤول گره از مشکلاتشان باز کنیم و به سمت توسعه و پیشرفت گام برداریم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این راستا باید از توان و ظرفیت‌های موجود استفاده کرد و محرومیت‌ها را در مناطق مختلف بررسی و رفع کرد.

کولیوند افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های مسؤولان باید رفع محرومیت‌ها باشد تا بتوانیم رشد و شکوفایی را در تمامی مناطق به خوبی حس کنیم.

وی در ادامه سخنان خود رشد و توسعه استان را البرز را در سایه نگاه ویژه مسؤولان به این استان دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه ما بسیار سنگین است لذا برای خدمات‌رسانی باید از تمام توان و ظرفیت‌ها استفاده کرده و شعارهای خود را به صورت دقیق عملیاتی کنیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: یکی از مهمترین نیازهای این استان توسعه راه‌ها و رفع مشکلات ترافیکی است که در این زمینه پنج محور در بحث راه در حال پیگیری است.

به گفته کولیوند اتوبان همت، قطعه اول تهران ـ شمال، رینگ شمالی، راه‌ آهن جمهوری اسلامی از هشتگرد تا تهران و رینگ جنوبی مواردی است که در بخش راه در این استان مورد توجه ویژه قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار