کد خبر: ۳۰۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 27 September 2016


استاندار البرز گفت: رفع مشکلات ترافیکی در البرز مهمترین اولویت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید حمید طهایی ظهر امروز در حاشیه بازدید از کنارگذر شمالی کرج اظهار داشت: اجرای طرح‌های عمرانی برای رفع مشکلات ترافیکی یکی از مهمترین نیازهای این استان است.

وی ادامه داد: در این راستا باید اقدامات لازم را برای رفع معضلات ترافیکی در این استان انجام دهیم.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه باید گره‌های ترافیکی را در این استان از بین ببریم، افزود: استان البرز به دلیل داشتن راه‌های ارتباطی بسیار مهم از ترددهای بسیار زیادی برخوردار است که در این راستا حجم ترافیک نیز در محورهای این استان بالاست.

طهایی تأکید کرد: احداث کنارگذر شمالی کرج می‌تواند گامی مهم برای رفع گره ترافیکی در آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین داشته باشد.

وی افزود: این پروژه در بخش راه می‌تواند گشایش خوبی برای ترافیک باشد و خدمات‌رسانی مثبتی نیز برای مردم محسوب شود.

استاندار البرز یکی دیگر از دلایل افزایش ترددها در این استان را وجود جاده چالوس عنوان کرد و بیان داشت: در برخی از روزها تردد در این محور بسیار بالا بوده و به گونه‌ای است که ترافیک‌های چندین ساعته در این محور مشاهده می‌شود.

طهایی در ادامه سخنان خود به یک طرفه شدن جاده چالوس در برخی از ایام و پایان هفته اشاره کرد و اظهار داشت: یک‌طرفه شدن جاده برای بیش از 50 روستا در جاده چالوس مشکل ایجاد می‌کند و ساکنان این روستاها با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار