کد خبر: ۳۰۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳ 30 September 2016


مدیر کل اموزش پرورش استان البرز گفت: نهادینه کردن فرهنگ و مهارت ها در سال تحصیلی جدید همانند گذشته در محور برنامه های آموزشی -تربیتی مدارس البرز قرار گرفته تا دانش اموزان باآگاهی در زندگی فردی و اجتماعی عمل کنند.

به گزارش ایرنا، خسرو ساکی عصر جمعه در آیین افتتاح شهرک ترافیک در پارک دلاوران شهرداری منطقه یک کرج، افزود: یکی از برنامه های آموزشی -فرهنگی مدارس ابتدایی به ویژه در پایه های اول و دوم اشنا کردن دانش اموزان با فرهنگ ترافیک است که به زبان شعر ،داستان و نقاشی در کلاس درس توسط معلمان اموزش داده می شود.

وی اضافه کرد: معلمان برای اینکه دانش اموزان به صورت عملی در زمینه فرهنگ ترافیکی اموزش ببینند از کارشناسان جهت حضور در کلاس ، اعزام دانش اموزان به شهر ترافیک اقدام می کنند.

وی ادامه داد: برای نهادینه کردن الگوهای رفتاری در جامعه و توجه به قانون باید از نقش والدین غافل نشد زیرا رفتار و گفتار بزرگترها برای کودکان و نوجوانان همانند اینه است لذا باید قانونمداری ،انضباط و توجه به فرهنگ در زندگی در ردیف اولویت زندگی افراد جامعه قرار گیرد.

ساکی افزود :زندگی امروز نیاز به دانش دارد و معلمان ،مشاوران و مربیان در مدارس ایران اسلامی در قالب فعالیت های آموزشی ،تربیتی و فرهنگی می کوشند تا دانش اموزان را با فرهنگ غنی اسلامی -ایرانی،سبک زندگی ایرانی و مهارت ها به خصوص زندگی قانونمدار و هدفمند آشنا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار