کد خبر: ۳۰۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶ 30 September 2016


در نخستین روز از هفته دفاع مقدس مانور موتورسواران در استان البرز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز ظهر امروز در حاشیه مانور موتورسواران و در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: این مانور با شعار خوب برانیم، ‌ایمن برانیم در استان البرز آغاز شده است.

همایون شریفی ادامه داد: باید فرهنگ درست رانندگی کردن را بیش از گذشته در بین مردم نهادینه کنیم تا کمتر شاهد تصادفات و خسارات باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در این مانور که مورد استقبال نیز قرار گرفته است بیش از 200 موتورسوار که در کلاس‌های آموزشی توجیهی شرکت کرده بودند، حضور داشتند.

شریفی بیان داشت: عابران و موتورسواران بیشتر در معرض خطر تصادف هستند، بنابراین باید به برگزاری برنامه‌های آموزشی برای این قشر بیشتر توجه شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با بیان اینکه البته اقدامات لازم در زمینه ارائه آموزش‌ها به موتورسواران و عابران پیاده انجام شده است، افزود: با ارائه این آموزش‌ها هم‌اکنون شاهد کاهش آمارهای فوتی در راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده هستیم.

شریفی بالابردن ارتقای سطح آموزش و فرهنگ ترافیکی موتورسیکلت‌سواران و استفاده از کلاه ایمنی برای راکب و همچنین سرنشین موتور را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مانور اعلام کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار