آیت‌الله سعیدی:
امام جمعه قم گفت: بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی مذاکرات به عاملی برای افزایش بی‌اعتمادی ملت ایران نسبت به استکبار تبدیل شده است.
کد خبر: ۳۰۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 01 October 2016
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی صبح امروز در مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزی کشور که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه حضرت معصومه(س) تنها دختر نمونه خاندان اهل بیت(ع) بوده که ازدواج نکرده‌اند، اظهار کرد: ایشان در راه مهاجرت به سمت رسیدن به امام هشتم به قم آمده و در این شهر رحلت فرمودند و با حضور در قم به این شهر حرمت خاصی را بخشیده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه قم با دیگر شهرهای دنیا متفاوت است، اضافه کرد: حضور دانش‌آموزان در حرم مطهر حضرت معصومه(س) باید مقدمه‌ای برای الگوبرداری از این بانوی کریمه باشد.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه در سرزمین‌های دفاع مقدس مقدس اندوه و نشاط به خوبی قابل مشاهده است، خاطرنشان کرد: در هر کشوری که ولایت فقیه حضور داشته باشد و مردم جامعه از این جایگاه تبعیت کنند آن کشور می‌تواند به پیروزی برسد؛ حراست از آرمان‌های دفاع مقدس از اولویت‌های جامعه اسلامی است که باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشیم.

وی یادآور شد: مسؤولان نظام باید قدردان رهبری باشند و از یادگاران دفاع مقدس به عنوان الگوهای جامعه اسلامی به شیوه مطلوب در عرصه‌های مختلف استفاده کنند؛ دختران جامعه اسلامی باید با حفظ حجاب به شهدای دفاع مقدس درود فرستاده و آنها را سرافراز کنند.

سعیدی با تاکید بر اینکه در مذاکره و معامله با دشمن خبری نیست، گفت: نظام اسلامی هر چیزی که دارد را مرهون ایستادگی رزمندگان دفاع مقدس است؛ بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی مذاکرات به عاملی برای افزایش بی‌اعتمادی ملت ایران نسبت به استکبار تبدیل شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار