کد خبر: ۳۰۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 03 October 2016


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: ساماندهی و توسعه هیأت‌های ورزشی استان البرز ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، امبر غفرانی بعد از ظهر امروز در نشست مشترک هیأت‌های ورزشی استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در استان البرز انجام داد توسعه ورزش و ارتقای خدمات هیأت‌های ورزشی است.

وی افزود: در این راستا باید با ساماندهی و توسعه امکانات ورزشی به سمت تحقق اهداف مورد نظر در زمینه ورزش پیش برویم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: هم‌اکنون استان البرز در حوزه ورزش با کمبود امکانات مواجه است و لازم است تا تدابیر و برنامه‌ریزی‌های اساسی برای ارتقای امکانات در این استان انجام شود.

غفرانی تأکید کرد: هر چند که ما در حوزه امکانات با کمبودهایی مواجه هستیم اما توانسته‌ایم در حوزه تربیت ورزشکاران و تربیت آنها اقدامات مفیدی را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران ما در عرصه‌های مختلف توانسته‌اند، مدال‌های مختلفی را دریافت کنند و برای استان افتخارآفرینی کند افزود: ضرورت دارد تا با حمایت از ورزشکاران مسیر توسعه و تحولات اساسی را در ورزش این استان ایجاد کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به المپیک توکیو افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های ما آمادگی هیأت‌های ورزشی این استان برای حضور در المپیک توکیو است.

به گفته غفرانی تفاهم‌نامه‌ای بین تهران و البرز منعقد شده که بر اساس آن طی مسابقاتی ظرفیت‌های این 2 استان در 25 رشته ورزشی مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 14 رشته ورزشی اولویت‌دار در استان البرز وجود دارد افزود: هیأت‌ها می‌توانند با استفاده از امکانات و برنامه‌ریزی صحیح در بخش‌های فراملی و استانی به موفقیت‌های زیادی دست یابند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بازی های آسیایی و المپیک توکیو گفت: هیأت‌هایی که از ظرفیت‌های لازم برخوردارند باید برای حضور در این مسابقات تلاش کنند چراکه زمان زیادی باقی نمانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار