کرمانشاه- همزمان با سراسر کشور و در اولین جمعه از ماه محرم، همایش «شیرخوارگان حسینی» در کرمانشاه آغاز و نوای «لالای اصغرم رو» طنین انداز شد.
کد خبر: ۳۰۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 07 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از مهر، «شیرخوارگان حسینی» صبح امروز و همزمان با سراسر کشور در محل ورزشگاه امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز شد.

در این همایش که هر ساله و مصادف با اولین جمعه ماه محرم به یاد طفل شیرخواره کربلا، «علی اصغر(ع)» برگزار می شود چندین هزار نفر از خانواده های کرمانشاهی و کودکانشان حضور دارند.

این همایش در استان کرمانشاه به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه و مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) راس ساعت ۹ صبح با استقبال بی نظیر مردم و حضورشان از اوایل صبح در محل برگزاری، آغاز شد.

در این همایش مادران کرمانشاهی، به یاد طفل شهید کربلا، حضرت علی اصغر (ع) و به نشانه ارادت به امام حسین (ع) و یارانش، کودکان خود را بر روی دستان بالا برده و نوای «لای لای اصغرم رو» سر داده اند.

علیرضا شهرستانی مدیر دفتر امام جمعه کرمانشاه و از شاعران اهل بیت از جمله مداحان و مجری این مراسم است که به همراه پسر نوجوانش اشعاری عاشورایی را به امام حسین(ع) و فرزند شهیدش علی اصغر تقدیم کردند.

در این مراسم حدود ۸ هزار لباس برای کودکان حاضر تدارک دیده بودند.

سخنران این مراسم آیت عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه «حاج وحید حاجیان»، «مجیدجیحون تبار» و «محمد جدا» است.

این مراسم از شبکه های یک، دو، سه سیما و شبکه زاگرس پخش زنده می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار