کد خبر: ۳۰۸۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 08 October 2016


معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی در استان البرز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبادالله کامکار ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های اقتصادی در سفر رئیس جمهور به استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در این زمینه انجام داد، توسعه طرح‌های اقتصادی است.

وی بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به سفر رئیس جمهور به استان البرز، باید طرح‌ها و برنامه‌های خود را تعیین کرده تا بتوانیم در سفر رئیس جمهور به کشور طرح‌ها و برنامه‌های اقتصادی را مشخص کنیم.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در این راستا باید فهرستی از طرح‌های اقتصادی را تهیه کنیم، افزود: در این راستا طرح‌های اقتصادی که نیازمند سرمایه ثابت و سرمایه در گردش هستند باید در استان مشخص شوند.

کامکار تأکید کرد: یکی دیگر از مهمترین طرح‌هایی که باید در زمینه سفر رئیس جمهور به استان البرز مورد تأکید قرار گیرد، کارشناسی کردن درخصوص طرح‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح است.

وی تصریح کرد: باید مقدمات سفر رئیس جمهور را فراهم و با کار کارشناسی طرح‌ها و پروژه‌ها را آماده و مهیا کنیم.

این مسؤول با بیان اینکه استان البرز برای رشد و پیشرفت بیشتر نیازمند اجرای طرح‌های ملی است، افزود: انجام این طرح‌های ملی نیازمند توجه مسؤولان است و باید با اختصاص اعتبارات عملیاتی شدن و بهره‌برداری از آنها را انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار