سرمربی تیم والیبال شهرداری اراک؛
تابناک: سرمربی تیم والیبال شهرداری اراک گفت: در شرایطی که برخی تیم ها از بودجه 20 میلیاردی برخوردار هستند شهرداری اراک آماده است تا شگفتی ساز لیگ برتر والیبال شود.
کد خبر: ۳۱۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵ 11 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، علی نقدی سرمربی تیم والیبال شهرداری اراک در نشست مطبوعاتی باشگاه شهرداری اراک که در محل این باشگاه برگزار شد از شروع تمرینات این تیم برای حضور قدرتمند در لیگ برتر والیبال از اوایل مردادماه خبر داد و گفت: 7 نفر از بازیکنان فصل گذشته که از نظر فنی و اخلاقی مورد تایید کادر فنی بودند را حفظ کردیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری اراک با بیان اینکه تیم والیبال شهرداری نیاز دارد در هر پست یک بازیکن دیگر جذب کند ادامه داد: بر اساس بودجه تعیین شده برای تیم والیبال شهرداری نادی را به عنوان سرعتی زن، مولا اسماعیل را در پست دریافت کننده و یک بازیکن بلغاری را در پست پشت خط زن جذب کردیم.

نقدی جذب بهداد به نژاد را به عنوان پاسور تیم والیبال شهرداری اراک با هدف تقویت بیشتر تیم برای حضور آبرومند در لیگ برتر والیبال دانست و بیان کرد: نرخ بازیکنان در والیبال ایران واقعی نیست و در شرایطی که برخی تیم ها از بودجه 20 میلیاردی برخوردار هستند شهرداری اراک آماده است تا شگفتی ساز لیگ برتر والیبال شود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری اراک حضور بازیکنان با تجریه در ترکیب تیم شهرداری را لازمه دقایق حساس بازی دانست و خاطر نشان کرد: اختلاف تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال در پوئن های اخر بازی معلوم می شود زمانی که ما به تجربه برای پیروزی احتیاج داریم.

نقدی از برگزاری اولین دیدار تیم شهرداری برابر سایپا در 28 مهرماه خبر داد و گفت: تماشاگران پر شور اراکی با حضور خود در استادیوم محل برگزاری مسابقه می توانند با تزریق روحیه به بازیکنان باعث کسب موفقیت تیم والیبال شهرداری اراک شوند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار