نایب رئیس هیئت جودوی استان قم گفت: باشگاه‌های غیر مجاز دفاع شخصی در قم که زیر نظر هیئت جودو فعالیت نمی‌کنند تعطیل می‌شوند.
کد خبر: ۳۱۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ 14 October 2016
به گزارش تابناک قم، سیما شاهزاده حمزه اظهار داشت: رشته ورزشی دفاع شخصی از سال گذشته زیر مجموعه فدراسیون جودو قرار گرفته و کلیه امور مربوط به این رشته با این عنوان باید زیر نظر هیئت جودو انجام شود و نه هیچ هیئت ورزشی دیگری.

وی افزود: رشته دفاع شخصی در گذشته زیر مجموعه فدراسیون ورزش‌های رزمی بود اما در ‌نهایت وارد برنامه کاری فدراسیون جودو شد و هر باشگاهی که در استان قم بخواهد در این رشته فعالیت کند باید مجوز هیئت جودوی استان قم را داشته باشد.

نایب رئیس هیئت جودوی استان قم گفت: شیطنت برخی افراد و سودجویی آن‌ها سبب شده در برخی باشگاه‌های سطح شهر رشته دفاع شخصی دایر شود اما به دلیل ناآگاهی مردم نسبت به دفاع شخصی به جای این رشته به آن‌ها رشته‌های ورزشی دیگر آموخته می‌شود.

شاهزاده حمزه بیان داشت: بدیهی است هر حکم رسمی ورزشی در رشته دفاع شخصی تنها از طریق هیئت جودوی استان قم صادر می‌شود و به رسمیت شناخته می‌شود و تقاضای ما از باشگاه‌های ورزشی سطح شهر قم این است که پیش از راه اندازی رشته دفاع شخصی از هیئت جودو بابت صلاحیت و رسمیت کار مربیان دفاع شخصی استعلام کنند.

وی عنوان کرد: باشگاه‌های غیر مجاز دفاع شخصی در قم که زیر نظر هیئت جودو فعالیت نمی‌کنند تعطیل می‌شوند و این، اختیاری است که اداره کل ورزش و جوانان استان قم به عنوان متولی ورزش در قم به هیئت جودو داده است و در آن هیچ گونه اغماضی وجود ندارد و بهانه‌ای نیز پذیرفته نخواهد بود.

نایب رئیس هیئت جودوی استان قم تصریح کرد: باشگاه‌های ورزشی سطح شهر قم تنها با صدور مجوز فعالیت رسمی از سوی اداره کل ورزش و جوانان مجاز به فعالیت هستند و کار آن‌ها در رشته‌های مختلف ورزشی نیز باید از طریق مربیان مورد تایید هیئت‌های ورزشی صورت گیرد و لازم است مردم نیز در مورد رشته دفاع شخصی و تفاوت آن با سایر رشته‌های رزمی هوشیار باشند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار