کد خبر: ۳۱۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 16 October 2016


مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان البرز با بیان اینکه برای راهپیمایی عظیم اربعین تعدادی از مبلغان سازمان بسیج طلاب البرز به عنوان سخنران به کشور عراق اعزام می‌شوند، گفت: این مبلغان به موکب‌های استان البرز اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام علی محمودی‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به ایام ماه محرم‌الحرام اظهار داشت: قبل از آغاز ماه محرم در سال جاری جلسه‌ای با حضور 500 نفر از مبلغان برادر در سطح استان البرز در کانون بسیج سپاه استان البرز برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان البرز با بیان اینکه این جلسه با همکاری اوقاف، ناحیه بسیج امام حسین(ع) و بسیج طلاب برگزار شده است، افزود: در این جلسه در مورد موارد سخنرانی مبلغان با محوریت بصیرت و اسلام در مساجد، تکایا و هیئت‌های مذهبی صحبت شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه دیگری با حضور 50 نفر از خواهران مبلغ با محوریت حضور آنان در هیئت‌های مذهبی، ادامه داد: از طلاب سازمان بسیج‌ طلاب در ایام ماه محرم برای ایراد سخنرانی و تبلیغ در حسینیه‌ها و تکایا استفاده می‌شود.

محمودی با بیان اینکه اعزام طلاب برای تکایا، مساجد و حسینیه از طریق سازمان اوقاف انجام می‌شود، بیان کرد: برای راهپیمایی عظیم اربعین در ماه صفر، تعدادی از مبلغان و روحانیون سازمان بسیج طلاب استان البرز به عنوان سخنران به کشور عراق اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این مبلغان به موکب‌های استان البرز اعزام می‌شوند، ادامه داد: در حال حاضر یکی از حوزه‌های ناحیه مقاومت بسیج در فردیس، درخواست اعزام 5 روحانی به مدت 15 روز به موکبی در کربلای معلی را داشته است..

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار