کد خبر: ۳۱۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 18 October 2016


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: سیاه‌نمایی نمی‌تواند معضلات اجتماعی را برطرف کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان البرز اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز جامعه ما وجود آسیب‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: تدابیر و اقدامات کارشناسی باید برای رفع این معضلات انجام شود.

وی افزود: با سیاه‌نمایی و فرافکنی نمی‌توانیم معضلات اجتماعی را رفع کنیم بلکه به مشکلات بیشتری برمی‌خوریم.

معاون سیاسی استاندار البرز با بیان اینکه آگاهی دادن به افراد جامعه به ویژه قشر جوان مهم است، گفت: این آگاهی‌ها از وجود معضلات می‌تواند گامی مهم در راستای جلوگیری از این آسیب‌ها در بین افراد باشد.

حقیقی تأکید کرد: در موضوعات آسیب‌های اجتماعی باید کار کارشناسی انجام شود تا بتواند تأثیرات مثبت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برای رفع معضلات اجتماعی باید برنامه‌های بلندمدت داشته باشیم گفت: آموزش و آگاهی رساندن مهم‌ترین گام برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

معاون سیاسی استاندار البرز در ادامه سخنان خود یکی از مهم‌ترین اقدامات برای کاهش آسیب‌های اجتماعی را تشکیل هیأت اندیشه‌ورز عنوان کرد و بیان داشت: در این هیأت از ظرفیت‌های کارشناسان و افراد باتجربه استفاده می‌شود.

حقیقی افزود: در این هیأت مشکلات و معضلات اجتماعی رصد شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد و با ارائه راهکارهای بلندمدت و کوتاه‌مدت تلاش برای رفع آن انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات برای کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده از طرح‌ها و ایده‌های نو است، بنابراین باید با سیاست‌گذاری‌ها این مهم را در دستور کار خود قرار دهیم.

در ادامه این نشست اسحاق جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها را برای کاهش معضلات اجتماعی مهم عنوان کرد و بیان داشت: دانشگاه‌ها دارای ظرفیت‌های علمی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی بسیاری هستند که می‌توانند نقش مهمی را در حل مسائل اجتماعی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار