کد خبر: ۳۱۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲ 21 October 2016


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: انتصاب فردی ساکن یک استان دیگر برای هیأت اسکواش البرز کذب محض است.

امیر غفرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طبق قانون روسای هیأت‌های ورزشی در استان‌ها با تشکیل مجمع عمومی و برگزاری انتخابات آزاد و قانومند، انتخاب می‌گردند.

وی افزود: زمانی که یک هیأت ورزشی رئیس نداشته و هنوز مجمع عمومی برگزار نشده است و یا بنا بر دلایلی رئیس قبلی استعفا و انصراف داده و یا برکنار می‌شود، روسای فدراسیون‌ها و مدیران ادارات کل استانی با هماهنگی و تعامل یک فرد را به عنوان سرپرست منصوب می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: این اتفاق در مورد هیأت اسکواش استان البرز رخ داده و به تازگی فردی به جای رئیس قبلی هیأت از سوی فدراسیون اسکواش به عنوان سرپرست منصوب شده است.

غفرانی گفت: سرپرست جدید باید طبق زمان‌بندی مشخص و در چارچوب قانون اقدام به فراهم‌سازی تمهیدات لازم برای برگزاری مجمع عمومی و برگزاری انتخابات هیأت اسکواش کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا صحت دارد، فردی از استان سیستان و بلوچستان برای سرپرستی هیأت اسکواش البرز انتخاب شده است، بیان داشت: فردی که به عنوان سرپرست انتخاب شده، زادگاهش استان سیستان و بلوچستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: اما چندین سال است که در کرج و استان البرز ساکن بوده و حتی محل سکونت و محل کار وی در کرج است.

غفرانی با اشاره به شرایط جمعیتی استان البرز گفت: البرز به عنوان ایران کوچک شناخته می‌شود و فرهنگ‌ها و اقوام مختلف در این استان ساکن هستند و ما باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای دست‌یابی به اهداف کلان پیش‌بینی شده استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: مگر می‌شود فردی که چندین سال در کرج ساکن بوده را تنها به این دلیل که زادگاهش این شهرستان نیست، کنار گذاشته و از توانمندی‌ها و استعدادش در راه توسعه استان استفاده نکرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: با این وجود من به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان تاکیدی بر اینکه حتما چه کسی رئیس هیأت باشد نداشته و طبق قانون عمل می‌کنیم و امیدواریم در زمان برگزاری انتخابات اسکواش استان البرز، فردی که توانمندی بیشتری داشته و دلسوز و متخصص باشد از سوی مجمع عمومی به عنوان رئیس هیأت انتخاب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار