کد خبر: ۳۱۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 23 October 2016


مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال معتقد است که کادر فنی آبی‌پوشان بعد از مدت‌ها به ترکیب ایده‌آل خود دست یافته است.

علی‌رضا اکبرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استقلال این فصل را با بدشانسی‌ها و نتایج ضعیفی آغاز کرد و بر اساس آمار ضعیف‌ترین شروع ادوار لیگ برای استقلالی‌ها در این فصل رغم خورد.

وی افزود: با این وجود استقلال با هدایت منصوریان ناامید نشدند و بعد از شش هفته کابوس‌وار، توانستند به نتایجی که می‌خواهند دست پیدا کنند.

عضو تیم فوتبال ستارگان استان البرز تصریح کرد: در ابتدا منصوریان تغییرات زیادی را در ترکیب اصلی خود به ویژه در خط دفاع انجام می‌داد و بازیکنانی چون کنعانی‌زادگان، مگویان، حسینی، رابسون جانواریو، پادوانی، وریا غفوری، یعقوب کریمی را در این خط امتحان کرده است.

اکبرپور گفت: در نهایت طی دو بازی اخیر منصوریان به ترکیب غفوری، رابسون، پادوانی و یعقوب کریمی در خط دفاع رسیده و طی دو دیدار اخیر این ترکیب با اشتباهات کمتری بازی کرده‌اند.

وی بیان داشت: بنابراین می‌توان گفت که بالاخره منصوریان بعد از 9 مسابقه به ترکیب اصلی و ایده‌آل خود دست پیدا کرده و شاید یکی از دلایل سه برد پیاپی در لیگ و پیروزی در جام حذفی همین نکته باشد.

این پیشکسوت فوتبال افزود: عملکرد استقلال برابر سایپا نسبت به بازی‌های ابتدای فصل تفاوت‌های بسیاری داشته و نشان دهنده پیشرفت آبی‌پوشان است، اما هنوز مشکلاتی به ویژه در خط میانی و هماهنگی با مهاجمان وجود دارد که انتظار داریم منصوریان این موارد را هم برطرف کند.

اکبرپور ادامه داد: سایپا در اکثر دقایق بازی با تعداد نفرات زیاد دفاع می‌کرد و همین امر کار را برای مهاجمان استقلال سخت کرده بود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه اکثر تیم‌های لیگ برتر در مقابل استقلال و پرسپولیس با شیوه دفاعی به میدان می‌آیند و به ویژه در ورزشگاه آزادی تنها به دنبال کسب تساوی و یک امتیاز هستند، منصوریان باید بازیکنان، بالاخص مهاجمان خود را برای این شرایط آموزش دهد.

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به دیدار این هفته آبی‌پوشان برابر فولاد در خانه حریف گفت: اگر شاگردان منصوریان در این دیدار بتوانند با سه امتیاز از اهواز به تهران بازگردند، تمام حاشیه‌ها و ناکامی‌های روزهای ابتدایی فصل را فراموش خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار