جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیا استان البرز:
در دولت تقسیم‌بندی نانوشته کاری صورت گرفته و هر یک از اعضای کابینه حسن روحانی در یک حوزه وظیفه مقابله با ائمه جمعه، سیاست‌های کلان انقلاب اسلامی و دلسوزان و دوست‌داران و پاسداران انقلاب را بر عهده گرفته‌اند.
کد خبر: ۳۱۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 24 October 2016
عضو شورای فرهنگ عمومی استان البرز گفت: سخنان سخیف وزیر بهداشت نشان دهنده طراحی پروژه‌ و توطئه‌ای جدید است که باید مراقب آن باشیم.
حسین امیدیان اظهار داشت: متاسفانه مطالب و سخنان ضد دینی و ضد ملی از وزیر بهداشت دولت در رسانه‌ها منتشر شده که نیازمند بررسی دقیق و ریشه‌یابی علت اصلی بیان چنین مطالب سخیفی است.
وی افزود: شاید در نگاه نخست تصور شود که این اظهارات سست، نیازی به توجه و پاسخگویی نداشته باشد، اما با اندکی دقت در می‌یابیم که هدف اصلی از بیان چنین مطالبی در دو محور مقابله دولت با جریان مقاومت و برخورد با ائمه جمعه نهفته است.
جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیا استان البرز تصریح کرد: دولت یازدهم تمام تمرکز خود را برای انجام مذاکره با غربی‌ها قرار داد و در نهایت نیز حاضر به از دست دادن توانمندی‌ها و تولیدات هسته‌ای که با تلاش دانشمندان بومی و خون شهدای هسته‌ای کسب کرده بودیم، شد.
امیدیان گفت: دولت بر خلاف آنچه که بیان می‌کند و آنچه که امیدوار بود، شکست سنگینی از مذاکرات هسته‌ای متحمل شد و ژنرال‌های خسته و فرتوت و بیگانه با آرمان‌های انقلابی دولت، نتوانستند تحریم‌های حداقلی وعده داده شده از سوی آمریکا را بردارند.
وی بیان داشت: با این وجود دولت امروز به دنبال مذاکره و معامله بر سر توان موشکی کشور و همچنین مقاومت اسلامی بوده و این در حالی است که اخبار این حوزه را محرمانه می‌دانند.
این کارشناس فرهنگی افزود: دولت در این زمینه برنامه‌ریزی کرده و حاضر به معامله در مورد مقاومت و توان موشکی کشور شده است، اما با واکنش قاطع مقام عظمای ولایت، ائمه جمعه، فرماندهان با بصیرت سپاه به عنوان پاسداران اصلی حراست از آرمان‌های اسلام و انقلاب روبه‌رو گردید.
امیدیان گفت: به همین دلیل در دولت تقسیم‌بندی نانوشته کاری صورت گرفته و هر یک از اعضای کابینه حسن روحانی در یک حوزه وظیفه مقابله با ائمه جمعه، سیاست‌های کلان انقلاب اسلامی و دلسوزان و دوست‌داران و پاسداران انقلاب را بر عهده گرفته‌اند.
وی اظهار داشت: در این میان وزیر بهداشت که معلوم نیست از چه زمانی تخصص سیاسی و مذهبی را هم در کنار تخصص پزشکی کسب کرده، در این تقسیم‌بندی یک تنه وظیفه تمام اعضای کابینه را بر عهده گرفته است.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان البرز افزود: وزیر بهداشت با اظهارات سخیف خود سه مرکز اصلی مدافعان انقلاب اسلامی یعنی علما، ائمه جمعه و مدافعان حرم را هدف قرار داده است.
امیدیان تصریح کرد: وزیر بهداشت در این اظهارات خود از یک سو مدعی است که نباید هر کسی در هر حوزه‌ای اظهار نظر کند و از سوی دیگر خود که پزشک و وزیر بهداشت است در حوزه‌های سیاسی و دینی و مذهبی و حتی نظامی سخن می‌گوید که البته اظهارات سخیف وی نشان دهنده سستی و بلاهت اندیشه او است.
وی افزود: همچنین وزیر بهداشت دولت حسن روحانی در این اظهارات یک واژه را به سخره گرفته و آنهم واژه سردار است، در ادبیات مردم ولایی و انقلابی ایران به افرادی سردار گفته می‌شود که جان خود را در راه دفاع از دین رسول‌الله به دست گرفته و با ایثار و شهادت از اسلام و انقلاب و ایران دفاع می‌کنند و به طور قطع استفاده از این واژه از روی غفلت انجام نشده و نشان دهنده طراحی پروژه‌ای جدید است.
جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیای استان البرز تاکید کرد: البته تمام اظهارات وزیر بهداشت منفی نیست و نکات مثبتی هم به همراه دارد، چرا که تا امروز برخی از مردم و حتی افراد دلسوز تصور می‌کردند که راه آقای هاشمی از دولت جدا است و وی ویژگی‌های خوبی هم دارد، اما این اظهارات نشان داد که وزیر بهداشت نیز همچون دیگر اعضای کابینه به دنبال ضربه‌زدن به توانمندی دفاعی کشور و مقاومت اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار