کد خبر: ۳۱۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 24 October 2016


رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان البرز گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان البرز کلنگ احداث نمایشگاه دائمی البرز به زمین زده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ایرج موفق ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با فعالان عرصه صنعت و تولید که با هدف ایجاد هماهنگی درباره سفر رئیس جمهور به استان البرز برگزار شد اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای کلنگ زنی نمایشگاه دائمی با حضور رئیس جمهور در این استان به زمین زده می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از نیازهای استان البرز ایجاد نمایشگاه دائمی است لذا با توجه به فرصت پیش آمده کلنگ‌زنی این مهم با حضور رئیس جمهور در استان البرز انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه این نمایشگاه با مشارکت تشکل‌های خصوصی ایجاد خواهد شد افزود: با توجه به اینکه استان البرز هم اکنون رتبه 5 را در حوزه سرمایه‌گذاری کسب کرده است لذا تحقق و ایجاد نمایشگاه دائمی در این استان به عنوان یکی از نیازها باید در اولویت باشد.

موفق در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه در استان البرز 60 هزار واحد صنفی فعال هستند خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های این سازمان رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است لذا بر اساس تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده رفع مشکلات این واحدها به صورت اساسی در دستور کار ویژه است.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه با کمک اتاق اصناف بیشتر واحدهای صنفی که مجوز ندارند، شناسایی شده‌اند،‌ گفت: در این راستا و با تمهیدات اندیشیده شده باید اقدامات لازم برای صدور مجوزها برای این واحدها انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار