کد خبر: ۳۱۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ 24 October 2016


معاون فرهنگی سپاه امام سجاد(ع) گفت: برنامه یادواره شهید فهمیده و ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید با سخنرانی سردار نقدی روز شنبه در کرج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مسعود مهرانی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی «یوم‌الله 13 آبان» که صبح امروز در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد، با اشاره به برگزاری جلسه در راستای برپایی راهپیمایی روز 13 آبان در آموزش و پرورش، اظهار داشت: در روز 12 آبان زنگ استکبار ستیزی در تمامی مدارس استان البرز به صدا در می‌آید.

معاون فرهنگی آموزش و پروش استان البرز با بیان اینکه کرسی‌های آزاداندیشی در مدارس در این راستا برگزار می‌شود، افزود: درباره روز 13 آبان فراخوانی در زمینه طراحی پوستر و مسابقه کتاب‌خوانی اجرایی می‌شود.

محمدمهدی سلیمی هم در این جلسه با اشاره به اینکه باید وجود غالب راهپیمایان روز 13 آبان دانش‌آموزان باشند،‌ گفت: در این روز راهپیمایی 10 دقیقه برای صحبت نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان البرز اختصاص داده شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی با بیان اینکه باید در فضای مجازی کمپین در این راستا ایجاد شود، افزود: یک غرفه در نزدیکی مصلی نماز جمعه کرج در روز راهپیمایی در اختیار انجمن برای حضور دانش‌آموزان نخبه در مورد استکبارستیزی قرار داده شود.

زکریاپور هم در این جلسه با اشاره به روز ملی 13 آبان، اظهار داشت: کتابخانه‌های استان البرز در این راستا برنامه‌هایی را در دستور کار دارد.

نماینده اداره‌کل کتابخانه‌های استان البرز با بیان اینکه ستاد بزرگداشت 13 آبان با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی در استان برگزار می‌شود، افزود: از دیگر برنامه‌های کتابخانه معرفی کتاب‌های جدید با موضوعیت 13 آبان است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتابی با موضوع 13 آبان برگزار می‌شود، ادامه داد: مسابقات کتاب‌خوانی در این راستا اجرا می‌شود.

زکریاپور با بیان اینکه در این ایام ثبت‌نام رایگان در کتابخانه‌های استان انجام می‌شود، افزود: نقد کتاب‌هایی با موضوع 13 آبان در دستور کار قرار دارد و در کتاب‌خانه‌ها تبلیغات محیطی با موضوع 13 آبان انجام می‌شود.

در این جلسه احمدوند نماینده سازمان تبلیغات استان البرز با بیان اینکه باید اقشار مختلف جامعه از طریق تریبون‌های نماز جمعه به راهپیمایی دعوت شوند،‌ اظهار داشت: هر سازمان و ارگانی جامعه هدف خود را به راهپیمایی 22 بهمن دعوت کند.

وی با اشاره به اینکه از طریق سیستم مخابرات برای مردم برای دعوت به راهپیمایی 13 آبان پیامک ارسال شود، گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع استکبار ستیزی در مدارس و دانشگاه‌ها برگزار شود.

در این جلسه اینانلو معاون فرهنگی سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به اینکه از طریق پایگاه‌های بسیج فراخوان و اطلاع‌رسانی در زمینه راهپیمایی روز 13 آبان را انجام می‌دهیم، اظهار داشت: برای این امر از سامانه پایگاه‌های بسیج استفاده می‌شود. برنامه یادواره شهید فهمیده و 36 هزار دانش‌آموز شهید با سخنرانی سردار نقدی در روز شنبه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار