کد خبر: ۳۱۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ 24 October 2016


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از افزایش نرخ مشارکت در استان البرز خبر داد و گفت: این رقم از 34.5 درصد در سال 92 به 38 درصد در سال 94 رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز، اسماعیل خلیلی در جلسه هم اندیشی با جامعه کارگری استان البرز که ظهر امروز دوشنبه (سوم آبان)، در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه البرز از دیرباز یک استان کارگری بوده گفت: دلیل رشد مهاجرت در استان اشتغال است.

خلیلی با بیان اینکه جامعه کارگری در عرصه های مختلف کشور راس امور بوده خاطرنشان کرد: وفاداری و حرکت صحیح این قشر همواره زبانزد بوده و در استان البرز در ادوار مختلف تاریخ این امر به وضوح مشخص است.

وی ادامه داد: جامعه کارگری عنصر بی توقع، بی منت و ساری در کشور است و مسئولان رده‌های مختلف البرز رفاقت و صمیمیت خاصی را با تشکل‌های کارگری دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در انتخابات‌های متعدد همراهی جمع کارگری محسوس بوده اضافه کرد: درصدد ارتقا تولید در کشور و رسیدن به اهداف متعالی در این راستا هستیم.

خلیلی گفت: اشتغال زیر ساخت اساسی تمامی ناهنجاری های جامعه است و باید در این رابطه و یافتن راه حلی مناسب تدابیر اساسی اندیشیده شود.

خلیلی افزود: در دولت یازدهم حدود 40 هزار نفر از استان البرز به لیست بیمه شدگان تامین اجتماعی افزوده شده است و این شاخص از سوی کارفرمایان اعلام شده است.

وی خاطر نشان کرد: نرخ مشارکت در سال 92 حدود 34.5 درصد بود که اکنون به 38 درصد رسیده و این امر نشان از رشد نرخ مشارکت دارد به همین دلیل امید به شغل و تلاش برای کار در جامعه شکل پیدا کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز در پایان با اشاره به اینکه بخشی از کارجویان البرزی به دنبال کارهای اداری و استخدام های دولتی هستند، گفت: 100 هزار نفر کارگر در برخی کارگاه‌های استان مشغول به کار هستند که بیمه نیستند بنابراین وضعیت اشتغال در البرز خوب بوده ولی کافی نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار