مسؤول بسیج رسانه استان البرز از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان در قالب 10 بخش خبر داد.
کد خبر: ۳۱۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 25 October 2016
ابراهیم نوروزی‌فر ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در 10 بخش برگزار می‌شود افزود: این جشنواره به همت سازمان بسیج رسانه استان البرز برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: ایجاد فضای رقابتی سالم بین مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی از مهمترین اهداف برگزار این جشنواره است.
نوروزی فر تأکید کرد: در این راستا از تمام روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان واجد شرایط که در رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی شاغل می‌خواهیم تا آثار برتر خود را که در فاصله آبان 1394 تا آبان 1395 که در یکی از رسانه‌ها منتشر شده است را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
مسؤول بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: آثار ارسالی باید در زمینه اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر، دشمن‌شناسی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، تقویت روحیه خودباوری، دفاع مقدس و مدافعان حرم باشد.
نوروزی‌فر در ادامه سخنان خود با بیان اینکه این جشنواره دارای بخش ویژه نیز است افزود: سازندگی در اقتصاد مقاومتی و فرهنگ سازی در اقتصاد مقاومتی نیز از بخشهای ویژه این جشنواره محسوب می‌شود.
وی بخش‌های جشنواره را شامل خبر، گزارش، یادداشت، پوستر، فیلم کوتاه، عکس و مصاحبه عنوان کرد و بیان داشت: متقاضیان می‌توانند حداکثر در 2 بخش و در هر بخش با 3 اثر در جشنواره شرکت کنند.
این مسؤول با اشاره به اینکه آثار دارای نام مستعار و فاقد نام مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد، ‌گفت: همه آثار باید دارای مشخصات کامل نام رسانه و استان محل نشر باشد.
به گفته نوروزی فر ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر از طریق ارسال روی سایت، تحویل حضوری و یا پست و ارسال آن به نشانی دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر امکان‌پذیر خواهد بود.
وی تأکید کرد: متقاضیان شرکت در بخش عکس می‌توانند در 2 گرایش «خبری» و عکس «غیرخبری» شرکت کنند.
نوروزی‌فر خاطرنشان کرد: تمام اصحاب استان البرز به ویژه خبرنگاران بسیجی عضو سازمان بسیح رسانه استان می‌توانند ‏از امروز تا مهلت تعیین شده آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. ‏
مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز بیان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر طی مراسم باشکوهی در آذرماه و با حضور سخنران کشوری و مسؤولان ارشد استانی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار